גנץ: "אם חמאס ימשיך להפר את השקט – התוצאות תהיינה קשות עבור הנהגתו"

    קובי פינקלר 1 Comment on גנץ: "אם חמאס ימשיך להפר את השקט – התוצאות תהיינה קשות עבור הנהגתו"

    שר הביטחון גנץ באזכרה לחללי מבצע קדש: "הלילה היה לא שקט בדרום הארץ ויש לכך אחראי: ארגון החמאס. אני מבקש לומר לתושבי הדרום שאנחנו פועלים במספר כיוונים, גם מבצעיים וגם אחרים, כדי להביא שקט ארוך טווח. אם חמאס לא יעמוד במבחן השקט, התוצאות תהיינה קשות, קודם כל עבור הנהגתו"

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    12:27
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on איך מגיעים לפסח ברוגע: דיתי וינשטיין מגלה את הסודות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ נשא דברים היום (ראשון) בטקס לזכר חללי מבצע קדש (מערכת סיני): "מבצע קדש היה מרגעיה המשמעותיים של מדינת ישראל הצעירה. מול התקפות חוזרות ונשנות של מפגעים- יצרנו מאזן הרתעה ופתחנו נתיבים חדשים. במחיר כבד של 172 חללים, השגנו את חופש השיט באילת ופתחנו נתיב ימי. התחלנו בעיצוב המזרח התיכון, גבולותיו והבריתות המרכיבות אותו, שהשפעותיהן ניכרות עד היום".

    גנץ התייחס בדבריו לירי הלילה לדרום ואמר: "הלילה הזה היה לילה לא שקט בדרום הארץ, ויש לכך אחראי אחד- ארגון החמאס. אני מבקש לומר לתושבי הדרום שאנחנו פועלים במספר כיוונים, גם מבצעיים וגם אחרים, בכדי להביא לשקט ארוך טווח. אם חמאס לא יעמוד במבחן השקט- התוצאות תהיינה קשות קודם כל עבור הנהגתו ועבור תושבי הרצועה. את המענה שלנו להפרת הריבונות, מעבר למה שעשינו, נמשיך בזמן, במקום ובאופן שישרת את הצרכים ארוכי הטווח שלנו, של אזרחי ישראל ומדינת ישראל, בדרום הארץ".

    עוד אמר גנץ: "למבצע קדש, יצאנו כשבעורפנו – לכידות חברתית וסולידריות שאיפשרו להנהגה לגייס את המשאבים לפעולה. הלכידות ה"זו, שׁרתה בזמן שהארץ התמודדה עם המצוקה הכלכלית הקשה ביותר, בשלהי ימי הצנע. ובכל זאת, העם כולו עמד כאחד מאחורי צה"ל וממשלת ישראל. הכוח הזה לא נעלם- והאחריות שלנו המנהיגים היא להשתמש בו. לעבוד ביחד עם האזרחים, ולא לתת לשום שיקול מלבד טובתם להניע אותנו בפועלנו למען המדינה. בלי לכידות חברתית, לא ניתן לנצח אף מלחמה – צבאית, רפואית או כלכלית".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דיבורים כמו חול.. ואין מה לאכול..
      תפסיקו לבלבל בממשלה הזאת.. נראה אתכם עושים באמת משהו…
      להזכיר לכם את כל ההסלמות לפני הבירות שעדיין היום לא הגבתם עליהם? 700 טילים ביממה! ואתם לא הגבתם! אז אל תבלבלו לנו!