השר יזהר שי: "ההתעקשות של נתניהו שלא לעסוק בתקציב מובילה אותנו לבחירות"

    אסתי פלד No Comments on השר יזהר שי: "ההתעקשות של נתניהו שלא לעסוק בתקציב מובילה אותנו לבחירות"

    השר יזהר שי בשיחה עם 'קול חי': "לא מובנת לי הסיבה שראש הממשלה לא מוכן לקיים את הדיונים המקצועיים על תקציב המדינה, זה מוביל אותנו לבחירות" | עוד אמר: "נפעמתי לראות את ההתנהלות המקצועית של חסידי גור בשכונה המסוגרת בחצור הגלילית, שביקשו שיטילו סגר רק על השכונה שלהם ולא על כל הישוב"

    יזהר שי צילום: פלאש 90
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המדע והטכנולוגיה, יזהר שי אומר, כי "דיוני קבינט הקורונה מתנהלים במקצועיות, אבל לא מובנת לי הסיבה שראש הממשלה לא מוכן לקיים את הדיונים המקצועיים על תקציב המדינה, זה מוביל אותנו לבחירות". שי מתייחס לשמועות על מחלוקת פנימית במפלגה בין השר ניסנקורן לגנץ ואומר כי "היחסים בין בני גנץ והשר ניסקורן – מצויינים".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית כאן בקול חי, אומר השר שי: "נפעמתי לראות את ההתנהלות המקצועית של חסידי גור בשכונה המסוגרת בחצור הגלילית, שביקשו שיטילו סגר רק על השכונה שלהם ולא על כל הישוב. כל הכבוד להם על לקיחת האחריות. זו תעודת כבוד לציבור החרדי".

    בהתייחסו לחיסון של חברת 'פייזר' שיגיע בקרוב לארץ, אמר שי: "גם אם החיסון יגיע לארץ בינואר הקרוב, תגיע רק כמות קטנה. יקח חודשים ארוכים עד שכל האוכלוסיה תקבל את החיסון".

    עוד אמר שי: "אנחנו רוצים להוריד את מספר המאומתים ל-250 בשבוע, ואם מקדם ההדבקה יישאר כפי שהוא עכשיו – זה ייקח חודשיים. סגר לילי נועד למנוע התקהלויות, כמו חתונות של מאות אנשים. צריך לשנות את ההגדרות של גודל החתונות והשר דרעי פועל בעניין מול הקבינט".

    האזינו לקטע מהראיון, על זעם הציבור בנושא מתווה החתונות:



    0 תגובות