ראה"מ נתניהו: "החל מינואר נקבל את החיסונים; זה ילך ויגדל מחודש לחודש"

    צבי טסלר No Comments on ראה"מ נתניהו: "החל מינואר נקבל את החיסונים; זה ילך ויגדל מחודש לחודש"

    ישיבת קבינט הקורונה הסתיימה ללא החלטות; ראש הממשלה נתניהו בתום הישיבה: "אנחנו נקבל את החיסונים של פייזר החל מינואר, זה ילך ויגדל מחודש לחודש. ואנחנו פועלים, ואני פועל, להביא חיסונים גם ממקורות אחרים. כמה שיותר – יותר טוב"

    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: חיים צח / לע"מ

    צילום: איתי בית און, סאונד: בן פרץ – לע"מ

    הדיון בקבינט הקורונה הסתיים הערב ללא החלטות. במהלך הדיון דנו השרים במצב התחלואה, המאמצים לייבוא חיסונים, וההיערכות לשלב ההקלות השלישי. הקבינט צפוי להתכנס שוב ביום ראשון הקרוב.

    ראש הממשלה נתניהו מסר בתום ישיבת הקבינט: "דיווחתי היום בקבינט הקורונה ששוחתי אמש בשנית עם מנכ"ל "פייזר'" אלברט בורלה. הסרנו יחד עם היועצים המשפטיים של שני הצדדים את המכשול האחרון בפני חתימת חוזה עם חברת "פייזר" וישראל, לאספקת חיסונים לישראל".

    "אנחנו נקבל את החיסונים הללו כמו המדינות המובילות בעולם. זה יתחיל בינואר, זה ילך ויגדל מחודש לחודש. ואנחנו פועלים, ואני פועל, להביא חיסונים גם ממקורות אחרים. כמה שיותר – יותר טוב".

    "אבל צריך להבין שכיוון שזה ייקח זמן בכל העולם – אנחנו צריכים לשמור על הכללים. אני עומד על כך שהיציאה מהמגבלות תעשה בצורה מדורגת ואחראית. אני רוצה לפתוח את הכלכלה, את המסחר ואת כל שאר הדברים – לא פחות מאחרים, אבל אנחנו חייבים לעשות את זה באחריות, כי אחרת פשוט נחזור בחזרה למקום שהיינו".

    "אנחנו היום במקום טוב מאוד, הרבה מדינות היו רוצות להתחלף איתנו – גם בחיסונים וגם בשוטף. כי רמת התחלואה שלנו יותר נמוכה מאירופה ואנחנו צריכים לשמור על זה שם. לכן הפתיחה תעשה בצורה כזו – כאשר אנחנו פותחים משהו אנחנו גורעים משהו, כדי לצמצמם את סכנת התחלואה".

    "אני ביקשתי היום שיציעו לי תכנית מסודרת של הרחבת הערים האדומות בצורה כזאת שזה יאפשר לנו לפתוח את יתר המדינה, ואנחנו בודקים גם אפשרויות אחרות. נעשה את זה בצורה אחראית כדי לשמור על החיים והבריאות, שלכם אזרחי ישראל, וגם לאפשר כלכלה וחינוך. בעזרת ה' נצליח".

    "אני רוצה להודות לרוני גמזו על השירות המסור שהוא נתן למדינת ישראל, בזמנים לא קלים, ואני רוצה גם לאחל למחליפו נחמן אש הצלחה בתפקיד, תפקיד קשה".



    0 תגובות