מחבל או איש שלום: מי אתה עריקאת? בן גביר ואופנהיימר בעימות

    איתי גדסי 2 Comment on מחבל או איש שלום: מי אתה עריקאת? בן גביר ואופנהיימר בעימות

    על רקע מותו של מזכ"ל אש"ף סעיב עריקאת מקורונה, עו"ד בן גביר ויריב אופנהיימר התעמתו ב"מהדורת הבוקר" מי הוא האיש שקרא לחרם אנטישמי על ישראל, ודיבר כל העת על הסכם

    ההפגנות נגד אישפוז עריקאת בביה"ח הדסה צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    היום (חמישי) ב'מהדורת הבוקר' בהגשת איתי גדסי, התעמתו עו"ד איתמר בן גביר ואיש השמאל יריב אופנהיימר על רקע מותו של בכיר הרשות הפסלטינית מזכ"ל אש"ף סעיב עריקאת שבימין מכירים בו כטרוריסט מלא בשנאת ישראל, אל מול השמאל המכיר בו כאיש שלום.

    יריב אופנהיימר הסביר את דמותו של עריקאת מנקודת מבטו: "עריקאת אמר כי הוא מתנגד להרג חפים מפשע והוא במקום אלימות ילך לבית הדין בהאג ולעולם כדי לגרום לנו להסתכל על הצד השני".

    בן גביר הגיב ואמר: "הוא בעד טרור. עריקאת הגיע לביקור תנחומים בבית משפחת מחבל שביצע ירי במחסום חיזמא, וגם אתה יריב יכולת להיקלע לפיגוע הזה. מחבל לא מבדיל בינך לביני".

    אופנהיימר: "לפלסטינים אין צבא ולכן המחבלים זה החיילים שלהם. אנחנו לא תחת כיבוש ולא צריכים מחתרות ופלנגות, וגם אצלנו יצאו מספר מחבלים".

    בן גביר: "עמירם בן אוליאל יושב בהפרדה 21 שעות, מול מחבלים ערבים שיושבים באגף פתוח כל יום עם בשר כבש ובקלאוות אנחנו מטורללים. אסירים יהודים לא מקבלים שחרורים".

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל פעם מופתע מחדש שאנשי הקצוות כבן גביר ואופנהיימר בעלי תרבות דיון יחסית טובה ונותנים אחד לשני לדבר ,ולעומת זאת שהימין והשמאל מתקרבים למרכז הם צועקים כמו חיות ולא נותנים אחד לשני להשחיל מילה