ליצמן גפני ואייכלר להנדל: "אין לפגוע בחופש הבחירה של הציבור החרדי"

    איתי גדסי No Comments on ליצמן גפני ואייכלר להנדל: "אין לפגוע בחופש הבחירה של הציבור החרדי"

    על רקע כוונת שר התקשורת יועז הנדל לבצע שינויים במדיניות הקומה הכשרה ולהביא לביטול חסימות המספרים. החכי"ם ליצמן, גפני ואייכלר נפגשו עימו והבהירו לשר כי "גדולי ישראל רואים כל התערבות ממשלתית בכללי הפיקוח על הקווים הכשרים, כמו התערבות בתכני הלימוד בתלמוד התורה"

    צילום: Yonatan Sindel/FLASH90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי הכנסת  יעקב ליצמן, משה גפני וישראל אייכלר נפגשו עם שר התקשורת יועז הנדל בעקבות המהלכים שעלולים ליצור פרצות בקומות הכשרות בשוק הסלולר. בכוונת שר התקשורת יועז הנדל לא לאפשר חסימת מספרים בקומה הכשרה לאחר שלטענתו נחסמו גם מספרים חיוניים ללקוחות הקומה הכשרה.

    בתקופה האחרונה מבקש שר התקשורת יועז הנדל לשנות את המדיניות שהייתה נהוגה עד כה בקומה הכשרה, לטובת הציבור החרדי שמפקיד על קווים כשרים. ביהדות התורה זעמו על המהלך שבא לשלול את זכות הלקוחות לקבל קוים כשרים החסומים כפי הוראת גדולי ישראל.

    ביהדות התורה תוקפים ואומרים כי אותם גורמים המגובים בידי ארגוני הרפורמים וחברות מסחריות, דורשים ממשרד התקשורת וחברות הסלולר לפרוץ פרצות בחומת החסימה ולחולל שינויים בהגנת הקווים הכשרים.

    בישיבת סיעת יהדות התורה הוסמכו חברי הכנסת ליצמן, גפני ואייכלר על ידי חברי הסיעה להיפגש מול שר התקשורת ולפעול למניעת הפגיעה בזכות הלקוחות לקבל מוצר כשר וחסום מפני סכנות השוק הסלולרי.

    בפגישה העלו חברי הכנסת בפני השר את הצורך החיוני בשמירת העצמאות של ועד הרבנים להגן על צרכני הקווים, הרוצים בכך מפני הפרצות בשוק.

    "גדולי ישראל רואים כל התערבות ממשלתית בכללי הפיקוח על הקווים הכשרים, כמו התערבות בתכני הלימוד בתלמוד התורה" אמרו חברי הכנסת לשר התקשורת.

    בנוסף, טענו הח"כים כי מבחינה רגולטורית אין מקום למשרד ממשלתי לפגוע בחופש הבחירה והעיסוק של הלקוחות ולבצע שינויים בקווים הכשרים. זאת משום שהלקוח רוכש את המכשיר הכשר על דעת שהוא מקבל מוצר כשר המפוקח כפי הוראת גדולי ישראל ולא כפי שיחליטו פקידי משרד ממשלתי.

    "אם המשרד יבצע שינויים, תימנע הזכות של הלקוח לקבל מוצר שהוא רוצה בו" אמרו.

    בסיום הפגישה סוכם כי משרד התקשורת, יקיים דיון נוסף עם חברי הכנסת שלוחא דרבנן ויתייעץ עמם איך להגן על הלקוחות, מבלי לבצע שום שינוי חד צדדי שיפגע בקווים הכשרים.



    0 תגובות