קרן קמ"ח זכתה במכרז להפעלת מרכז ההכוון התעסוקתי לחרדים בירושלים

    קלמן טלר No Comments on קרן קמ"ח זכתה במכרז להפעלת מרכז ההכוון התעסוקתי לחרדים בירושלים

    ראש עיריית ירושלים משה ליאון: "מרכז כיוון היא חלק מהחזון הגדול של שילוב כלל האוכלוסיות בעיר בשוק העבודה והפיכת ירושלים לעיר חזקה ומובילה גם בפן הכלכלי"

    21:49
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on ישי כהן: "התלהבנו מהרפורמה והזנחנו את חוק הגיוס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר 6 שנות פעילות מוצלחת, עיריית ירושלים בחרה שוב בקרן קמ"ח – קידום מקצועי חרדי להפעיל את 'מרכז כיוון' – מרכז ההכוון התעסוקתי המיועד לציבור החרדי בירושלים למשך 5 שנים נוספות. מרכז כיוון הינו מיזם משותף של זרוע העבודה במשרד העבודה, הרוווחה והשירותים החברתיים והרשות העירונית לתעסוקה של עיריית ירושלים.

    המרכז שהוקם בשנת 2014, הופעל בהצלחה בשנים האחרונות על ידי קרן קמ"ח שמתמחה בשילוב חרדים בלימודים, תעסוקה, יזמות ובכלכלה הישראלית. מאז הקמתו סיפק המרכז שירותי ייעוץ תעסוקתי, אבחון, סדנאות, קורסים ללמעלה מ-25,000 חרדים ופעל להשמה ושילוב של למעלה מ-11,000 חרדים תושבי ירושלים במעגל התעסוקה.

    משה ליאון ראש עיריית ירושלים: "אני שמח על הבחירה המקצועית בקרן קמ"ח כמפעילת תחום קידום תעסוקת חרדים בעיר ירושלים. קרן קמ"ח וראשיה הוכיחו את יכולותיהם בפעילות תעסוקתיות מול כל חלקי הציבור החרדי בעיר לשם שילובם במעגל התעסוקה. הפעילות של מרכז כיוון היא חלק מהחזון הגדול של שילוב כלל האוכלוסיות בעיר בשוק העבודה והפיכת ירושלים לעיר חזקה ומובילה גם בפן הכלכלי".

    מוטי פלדשטיין מנכ"ל קרן קמ"ח: "מרכז כיוון הוא פרוייקט הדגל של הקרן שבאמצעותו אנו מאפשרים לאלפי משפחות חרדיות להצטרף למעגל התעסוקה ולפרנס בכבוד את בני משפחותיהם. בזכות שיטת העבודה הייחודית של מרכז כיוון הדוגלת בהתאמת חליפת תעסוקה אישית לכל פונה, אנו מצליחים להוביל את שילוב החרדים בתעסוקה כבר מספר שנים. קרן קמ"ח גאה לקבל את אמון עיריית ירושלים וזרוע העבודה של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, ותמשיך לפעול לאפשר לחרדיות וחרדים להשתלב בשוק התעסוקה תוך שמירה על אורח החיים החרדי.

    יחיאל אמויאל מנכ"ל מרכז כיוון: "מאז הקמת המרכז אנו פועלים להרחיב את מגוון השירותים המוענקים לציבור החרדי וכן את דרכי הפרסום והפעילות בקרב כלל החוגים והקהילות בציבור החרדי בירושלים. בזכות חשיבה חדשנית ופורצת דרך שהוכיחה את עצמה לאורך השנים והתמיכה העקבית של הרשות העירונית לתעסוקה בראשות מר חיים עמר, גם כיום בתקופת הקורונה אנחנו מצליחים לסייע לאלפי משפחות חרדיות לצאת ממעגל האבטלה ולהצטרף לשוק העבודה כך שבני המשפחות שלהם יזכו לחיי רווחה ופרנסה מכובדת".



    0 תגובות