הלב פתוח למגזר החרדי

    עמית דניאל No Comments on הלב פתוח למגזר החרדי

    פרופ' רן קרמר מנהל מחלקת ניתוחי ריאה ב'שיבא' ליו"ר עזר לחיים הרב נתי צישינסקי: "חשוב לנו לשמר את הקשר עם המגזר החרדי"

    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפגש ייחודי התקיים במרכז הרפואי 'שיבא' בין מנהל מחלקת ניתוחי ריאה הפרופ' רן קרמר ליו"ר 'עזר לחיים' הרב נתי צישינסקי, במהלכו דנו השניים בקשר של המחלקה עם המגזר החרדי. הפרופ' קרמר ציין כי רופאי המחלקה קשובים באופן מלא לצרכי המגזר החרדי.

    בין היתר הדגיש את החשיבות שרואים במחלקה בייעוץ של בני המשפחות עם רבנים והיכולת של הרופאים במקרה הצורך, להעביר את התמונה הרפואית המלאה ולהסביר על ההשלכות של כל החלטה רפואית. כמו כן עלתה בפגישה התרומה שיש לפעילות המתנדבים של 'עזר לחיים' הפועלים במחלקות בית החולים גם בתקופת הקורונה על פי ההנחיות של משרד הבריאות, ובהתאם לנהלים שנקבעו על ידי הנהלת המרכז הרפואי 'שיבא', שמכירה בהשפעה החיובית שיש למתנדבים על בריאותם והחלמתם של החולים.

    במהלך המפגש הציג הפרופ' קרמר בפני הרב צישינסקי את החידושים בתחום ניתוחי הלב וניתוחים נוספים שמתבצעים במחלקה בהנהלתו. בין החידושים, הוצגה שיטת הניתוח החדשה המיושמת במחלקה, שבמסגרתה מופחתים מספר החתכים בניתוח, מה שמוביל לצמצום משמעותי בזמני ההחלמה של המנותחים. הרב צישינסקי הודה לפרופ' קרמר על שיתוף הפעולה עם המגזר החרדי, שיתוף פעולה שתורם הן למגזר החרדי והן למרכז הרפואי 'שיבא' שמשכיל להעניק את השירות המיטבי ביותר לכלל המגזרים.



    0 תגובות