נתניהו על לפיד: "הוא יסביר לי איך לשמר את הקשר עם ארה"ב? אבסורד"

    איתי גדסי 5 Comment on נתניהו על לפיד: "הוא יסביר לי איך לשמר את הקשר עם ארה"ב? אבסורד"

    בנאומו של ראה"מ בכנסת התייחס לביקורת על ההתרחקות של המפלגה הדמוקרטית מישראל והבהיר, "כל פעם שאני מגיע לגבעת הקפיטול אני פוגש תמיד אבל תמיד את מנהיגי שתי המפלגות". נתניהו פנה לרשימה הערבית וביקר אותה על ההצבעה נגד הסכמי השלום, "היום יש לכם הזדמנות לתקן"

    צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (שלישי) במליאת הכנסת, בתחילת נאומו התייחס להודעה הדרמטית של חברת "פייזר" על היעילות החיסון לקורונה: "פיתוח החיסון ביעילות של 90% היא בשורה גדולה מאוד לאנושות, זה ייקח עוד זמן, לא יומיים לא שבועות אבל גם לא שנים".

    נתניהו הוסיף, "אני צופה שיהיו עוד חברות שיודיעו על התקדמות משמעותית בפיתוח החיסון. אני פועל עם שר הבריאות יולי אדלשטיין ועם אנשי משרדו להביא חיסונים לאזרחי ישראל, רבים ככל האפשר, מהר ככל האפשר".

    נתניהו הבהיר כי למרות  ההסתערות של ישראל, "יהיה תור ארוך לחיסונים הללו תהיה עליהם תחרות עזה, אנחנו מדינה קטנה וכדי שלא נדחה לסוף התור אנו פועלים כבר עכשיו בכל הערוצים ואני אישית פועל מול מנהיגי המדינות שמייצרות החיסונים השונים כדי לנסות לזרז את אספקת החיסונים לכל אזרחי ישראל בלי יוצא מן הכלל".

    נתניהו התייחס להסכם עם בחריין ורמז להסכמים נוספים "ישראל החזקה מקרבת אליה מדינות ערביות אחרות ביניהם כאלה שעדיין לא נתנו פומבי לנורמליזציה הנרקמת בינינו, אבל אני מבקש לומר לכם שניצני הנורמליזציה כבר שם בהמתנה ללבלוב. אם נמשיך במדיניות שהתוויתי אני משוכנע שהפריחה תראה גם מעל פני השטח ויהיו עוד מדינות שהצטרפו רשמית למעגל השלום."

    במהלך דבריו של נתניהו נשמעו קריאות בינים של ח"כ סמי אבו שחאדה, נתניהו הגיב ואמר: "אני רוצה לפנות לחברי הרשימה המשותפת, אתם הצבעתם נגד ההסכם עם איחוד האמירויות. היום יש לכם הזדמנות לתקן, אבל אם לא היום – ניתן לכם בקרוב עוד הזדמנות לתקן".

    נתניהו הגיב לנאומו של לפיד אמש: "שמעתי אתמול את ראש האופוזיציה שאיננו נמצא כאן אומר בפומפוזיות, בפסקנות מלאה חשיבות עצמית, שאני "הזנחתי את הקשרים עם המפלגה הדמוקרטית". 38 שנים אני משקיע מאמצים בלתי פוסקים בחיזוק היחסים שלנו עם ארצות הברית על כל הספקטרום הפוליטי. עם השיאים, עם הקונגרס והסנאט עם דעת הקהל לרבות מאות רבות רבות של ראיונות בטלוויזיה ברדיו בכלי התקשורת מימין ומשמאל. הוא יסביר לי איך לשמר את הקשר? זה אבסורד" אמר ראה"מ.

    נתניהו הוסיף וסיפר, "כל פעם שאני מגיע לגבעת הקפיטול אני פוגש תמיד אבל תמיד את מנהיגי שתי המפלגות. וכשסנאטורים וחברי קונגרס באים לישראל אני רוצה לפגוש כל אחד ואחד מהם, בזמן שלום ובזמן מלחמה בכל עת, דמוקרטיים ורפובליקנים אין שום הבדל. כי אני מאמין שחיזוק התמיכה הדו מפלגתית בישראל הוא נדבך יסוד במדיניות החוץ שלנו". נתניהו מסר ליו"ר הכנסת לוין רשימה של כל הביקורים אותם הזכיר בדבריו.

    בסיום דבריו אמר ראש הממשלה: "אני מחויב לעמוד על האינטרסים החיוניים לקיומנו לעתידנו וכך אמשיך לעשות גם עם הממשל האמריקני הבא כך צריך לנהוג ראש ממשלה בישראל לא בהרכנת ראש ולא בהתרפסות גם לא בהירות אלה בתמונה באומץ לב לא בזקיפות קומה של אדם שנאבק למען עמו למען ארצו ולמען מדינתו", סיים ראש הממשלה את נאומו במליאה.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      כול אכבוד למר נהתניהו אוה צודק בכול מילעה
      איום ישראל נימצת חזקה בעולם לא צריך לאיות
      הלחץ אני יודאה אך לעבוד אים אנשי אחדש
      של ארצות אברית וללפיד בימקום לספר שקרים
      לך תילמד ותוצי אסכלה באמת ליפנה שאני באמת איתיחס אלחה לאדם אים אסכלה ולא
      לאזה אדם זגזגן שמדבר ולא אסא כלום למען
      אמדינה חוץ מלכבל כסף בחינם אבוחרים של לפיד אולי גם להם אן אסכלה שה בחרו בלפיד
      אסוף חאדואה לפיד יעוף בידוק כמו שאבא שלא
      עף מושפל מאכנסת ונעלם עופר שלח איתן לזגזגן
      לפיד לאבין לפנות את אמקום ניחשלתה כבר 8שנים אתא תוחן מים ושקרים לבוחרים של יש עתיד אני עופר שלח רוצה פרמרייז ורוצה איתחה לפיד אימות בטלביזיה בשדור יאשיר
      לפיד ניחנס לפרנויה אוה מפחד משלח לאמה לשלח יש אסכלה וטוארה לפיד אן סכל ולא שום טואר חוץ מי שאיה כתב אמחנה בקרייה נהתניהו
      צאדק בשביל לאיות מנעיג חאנב לאיות לאגם
      אסכלה אני שלח מסכים אים מר נהתניהו חאיב
      לאיות לאדם אסכלה בשביל לאיות מנעיג ולי עופר שלח יש אסכלה וטואר ללפיד יושב יש עתיד אן לא שום אסכלה ולא טואר ביגלל זה יש
      עתיד כבר 8 שנים תוחנים מים ביגלל לפיד שאן
      תא אסכלה

    2. 2

      ראש הממשלה עם תדמית השקרן בעולם והפחדן הכי רכרוכי שהיה בישראל.
      אז יאללה ,לך למשפט שלך, עזוב אותנו כדי לשקם את מה שהרסת

      1. זהו ראש הממשלה המוצלח מאז קום המדינה …הוא כבר במשפט יה ראש סנילי למקרה ששכחת ….ואין מה לשקם מכוון שבעשור האחרון ישראל חזקה מתמיד גם בתחום המדיני גם בתחום התעשייתי …שכר ממוצע של 11000 שקל מעולם לא היה בישראל …..עד לקורונה המטוסים הי ממש עם תפוסה מלאה 80 אחוז מהמדינה טסה לחופשות בכל העולם….לך תלמד כלכלה לפני שתפתח את פיך ותשלוף לשון נחש…..