סקירה: הקייטרינג הרשמי של הממשלה האמירתית פתח 'ליין' כשר

    ארי טננבוים No Comments on סקירה: הקייטרינג הרשמי של הממשלה האמירתית פתח 'ליין' כשר
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד התיירות של איחוד האמירויות פרסם כי מועדון "קציני הכוחות המזוינים" שבבירת איחוד האמירויות אבו דאבי וכן המלון המפואר הסמוך לו, שבו 589 חדרים ברמה של 5 כוכבים, קיבלו הכשר מהדרין מרב הקהילה היהודית באיחוד, הרב לוי דוכמן.

    מבית חב"ד דובאי מספרים לאתר 'קול חי' כי ההכשר שניתן למועדון היוקרתי מסמל גל גואה של חברות, מפעלי מזון ומסעדות שעומדות בתור ומוכנות לעשות הכל כדי לעמוד בסטנדרטים ולקבל הכשר מהרבנות באיחוד האמירויות, שיש מי שכבר מכנה אותו "הבהלה לכשרות".

    עד כמה מדובר בסמל חשוב, ניתן ללמוד מהעובדה שהקייטרינג מספק את הארוחות הרשמיות של על ענפי השלטון באמירויות ובכללן "ארוחות של משרד ההגנה והצבא, משרדי הממשלה וארמונות הממשל, אירוח אח"מים ועוד".

    מעניין לדעת כי מועדון הקצינים מתגאה שהוא פועל מאז 1997 "לפי חזונו של אבי האומה האמירתית השייח זייד בן סולטאן אל נהיאן, עם אירוח אמירתי, מורשת ומתקנים ללא תחרות, שלא ניתן לעמוד בפניהם. הוא ממשיך להדהים את אורחיו בעיצוב האדריכלי הבינלאומי שלו. המועדון מונה כוח אדם של 2,000 עובדים והוא פועל בכל 7 הפדרציות של האמירויות". עוד לפי הנהלת המועדון "חטיבת הקייטרינג המומחית שלנו מספקת מצוינות קולינרית בקנה מידה של 35,000 ארוחות ביום ומספקת קייטרינג לאירועים היוקרתיים ביותר של איחוד האמירויות הערביות".

    בהודעה של משרד התיירות נאמר: "מהלך זה של 'מועדון ומלונות קציני הכוחות המזוינים' יוסיף בהחלט לחוויות הקולינריות הפופולריות של המלון והקייטרינג המשובח שלו". עוד נאמר בהודעה כי "ארגון הכשרות היחיד באיחוד האמירויות הוקם על ידי הרב לוי דוכמן, המשמש כרב התושב היחיד בה, במטרה לשרת את הצרכים הכשרותיים של מבקרים ותושבים יהודיים כמו גם עסקים קולינריים המעוניינים בכך, על ידי מתן אוכל כשר ללקוחות ולאורחים".

    הרב דוכמן, שנאם באירוע החגיגי, אמר: "לכבוד הוא לנו לסייע ליוזמה החשובה הזו, אשר צמחה מתוך חזונו של כבוד השייח' מוחמד בן זייד אל נהיאן, ששם לנגד עיניו שאבו דאבי תהווה דוגמה מדהימה לאירוח לכל סוגי האנשים – מבלי הבט על הרקע הדתי שלהם. יצירת המטבח הכשר מייצגת סובלנות רבה ומדגימה מה הם אירוח ודאגה אמיתית לרווחתם ולנוחותם של כל המבקרים והתושבים. בשם הקהילה היהודית באיחוד האמירויות אני רוצה להודות לכל הגורמים שפעלו בנושא".

    במקביל במסעדה הכשרה הרשימה באמירויות, השוכנת בקומת הכניסה של המגדל הגבוה בעולם 'בורג' חליפה' שבדובאי, מעידים על זרם אדיר של אורחים יהודים מישראל ומהעולם. ישראלים רבים המחזיקים בדרכונים זרים מגיעים בהמוניהם לאמירויות כדי להספיק ולטייל בה או לסגור עסקים לפני שכל אזרח ישראל יוכל לבקר בה באופן חופשי, ורבים מהם פוקדים את המסעדה הכשרה, שמתכוונת להציע בקרוב גם מאכלים ישראליים.

     



    0 תגובות