הדרמה נמשכת: התובע הכללי אישר חקירה של 'טענות מוצקות' לאי סדרים

    שלמה ריזל No Comments on הדרמה נמשכת: התובע הכללי אישר חקירה של 'טענות מוצקות' לאי סדרים

    הנשיא טראמפ ביקש אתמול להוציא צו חירום נגד זכייתו של ביידן ב-20 האלקטורים של מדינת פנסילבניה | התובע הכללי וויליאם בר אישר חקירה של 'טענות מוצקות' לאי סדרים בספירת הקולות בבחירות לנשיאות

    הבית הלבן בארה"ב
    12:00
    19.04.24
    יונתן שורק No Comments on "בשבילם הספרדים כמו אוויר": הרב אברהם יוסף תוקף את הבד"צים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם לאחר שכלי התקשורת בארה"ב ובעולם הכריזו על המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן כמי שניצח את הבחירות ולאחר שמנהיגים רבים מהעולם בירכו אותו על נצחונו, הדרמה בארה"ב נמשכת, כאשר הנשיא המכהן דונאלד טראמפ ממשיך לטעון לזיופים גדולים ומתכונן למאבק, שיוכרע כנראה רק בבית המשפט העליון של ארה"ב.

    טראמפ ביקש אתמול להוציא צו חירום נגד זכייתו של המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן ב-20 האלקטורים של מדינת פנסילבניה. בקמפיין טראמפ טוענים שמערכת ההצבעה בדואר בפנסילבניה "חסרת כל זכר לשקיפות ואימות נתונים, שהיו קיימים בהצבעה בקלפיות הרגילות".

    ‏בצעד חריג, הורה התובע הכללי של ארה"ב, ויליאם בר כי על תובעים פדרליים ברחבי מדינתו לחקור, לפני אישור תוצאות הבחירות, את הטענות בדבר אי סדרים בהצבעה. ‏

    בעקבות המכתב, ריצ'רד פילגר, מנהל ענף פשעי הבחירות במחלקת המשפטים של ארה"ב, התפטר מתפקידו.

    במסיבת עיתונאים שקיימה אתמול דוברת הבית הלבן, קיילי מקנאני בעניין הזיופים, מסרה מקנאני כי יש עדת מדינה שמוכנה לספר על זיופים סיטונאים בדטרויט.

    עם זאת, יצויין, כי דטרויט שוכנת במדינת מישיגן, שם הפער לטובת ביידן הוא 150k – פער גדול שיהיה קשה למחוק.

    מנהיג הרוב הרפובליקני בסנט מיץ' מקונל אמר אתמול על זיופי הבחירות של הדמוקרטים, כי "אף מדינה עוד לא אישרה את תוצאות הבחירות וזכותו המלאה של הנשיא טראמפ לבחון את הנושא בצורה משפטית".

    ב'ידיעות אחרונות' פורסם היום, כי סנאטורים רפובליקנים ששוחחו עם טראמפ מספרים שהוא לא מתכוון לפנות כרגע את 'הבית הלבן' ושהוא יילחם עד הסוף. במפלגה הדמוקרטית חוששים שטראמפ לא יאפשר העברה מסודרת של הממשל, ה'וושינגטון פוסט' חשף שהפקידה האחראית על הסוכנות להעברה מסודרת של השלטון, מסרבת בינתיים לחתום על מסמכי ההעברה.



    0 תגובות