המשטרה סגרה שוב את התיק כנגד נהג האוטובוס שתקף בחור ישיבה

    איתי גדסי 1 Comment on המשטרה סגרה שוב את התיק כנגד נהג האוטובוס שתקף בחור ישיבה

    המשטרה סגרה בשנית תיק חקירה כנגד נהג אוטובוס שתקף באלימות קשה בחור ישיבה בירושלים. תחילה לא חקרה המשטרה כלל את הנהג, רק לאחר התערבות עו"ד מטעם ארגון חוננו, שהגיש ערעור לפרקליטות כנגד סגירת התיק נחקר הנהג

    אוטובוס. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    8:47
    25.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: שידור חי ממעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שני) מסרה המשטרה לעו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מייצג את בחור הישיבה עו"ד כי התיק כנגד הנהג התוקף נסגר בשנית. עו"ד בלייכר הודיע למשטרה כי בכוונתו לערער שוב על סגירת התיק ואף הגיש בקשה לקבל את כל חומרי החקירה בעניין.

    כזכור, מדובר במקרה שארע לפני כחודש, בו הוגשה תלונה כנגד נהג "אגד" של קו 9 בירושלים בגין תקיפת בחור ישיבה. ע"פ התלונה הכה הנהג את הבחור באגרופו ואף ניסה להשליך אותו מהאוטובוס, וכל זאת משום שסבר כי הוא חבר של אדם שדפק על דלתות האוטובוס מבחוץ וכנראה אף ירק לכיוון הנהג.

    לאחר שהבחור אשר הותקף הדגיש בפני הנהג כי אין לו כל קשר לאותו אדם, החל הנהג לקלל ולתקוף אותו. שוטרים שהוזעקו למקום על ידי הבחור לקחו את פרטי הנהג והפנו את הבחור להגיש תלונה בתחנת המשטרה כנגד הנהג התוקף.

    להפתעתו, זמן קצר לאחר הגשת התלונה, קיבל הבחור הודעה על כך שלא תתקיים חקירה פלילית בנושא. בבירור בתחנת "לב הבירה" נאמר לבא כוחו שבדו"ח הפעולה שנכתב ע"י השוטרים בשטח לא צוין שהוכה באגרוף ומוזכר בו רק שנדחף על ידי הנהג התוקף ולכן התיק נסגר.

    בערר שהוגש לפרקליטות דרש עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו שמייצג את הבחור: "להורות למשטרה לפתוח את תיק החקירה ולהביא להעמדה לדין של התוקף". זמן קצר לאחר מכן נודע כי המשטרה פתחה את תיק החקירה והנהג אכן נחקר.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות