בנט בנאום ראשון לאחר אשפוזו: "למה לא מתאחדים מול מצב חירום?"

    איתי גדסי 1 Comment on בנט בנאום ראשון לאחר אשפוזו: "למה לא מתאחדים מול מצב חירום?"

    שר היבטחון לשעבר נפתלי בנט נאם בפעם הראשונה בכנסת מאז השתחרר מבית החולים, וסיפר על התובנות מהשיחות שהיו לו עם הרופאים והאחיות וקרא לשנות את שיח הקיטוב בעם

    נפתלי בנט צילום: פלאש90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט נאם היום (שני) במליאת הכנסת לראשונה מאז שאושפז לראשונה בחייו בבי"ח והשתחרר ממנו לאחר ניתוח שעבר בגבו. בנט סיפר כי לאחר האשפוז, "אני שאלתי את עצמי: איך ייתכן שזו הפעם הראשונה שמדינת ישראל לא מתאחדת אל מול מצב חירום?".

    ובנט סיפר, "שמעו סיפור מזמן האשפוז שלי בבית החולים שיבא. יצא לי לקיים שיחות נפש עם אחיות ורופאים לתוך הלילה. שוחחתי עם מנהל המחלקה והמנתח שהם אנשים כ"כ מרשימים כי הם הטובים ביותר. הרשימה אותי הענווה שלהם. הם לא היו יהירים. באחת משיחות הנפש, התגלגלנו לפוליטיקה".

    עוד סי]ר, "מנהל המחלקה, לוינקופף לשעבר הרופא של סיירת מטכ"ל. איש עם הרבה זכויות והרבה אהבה לארץ הזו. באיזה שלב הוא אמר לי: "אתה יודע? אני מרגיש שמלמעלה אומרים לי – אתה לא רצוי. אתה שמאלן, אתה סטייק, אתה חמוץ. אני איש מרכז שמאל אבל אל תתנו לי את ההרגשה שאני לא רצוי כאן".

    בנט סיים את נאומו ואמר, "רבותיי, אפשר אחרת. אפשר ימין טוב. אני איש ימין מובהק אבל ההנהגה שלנו תקבל את כולם. תיתן לכולם את ההרגשה שהם שייכים לכאן. בלי דה -לגיטימציה, בלי לכנות חצי מהעם בוגדים או עוכרי ישראל. בעזרת ה' אנחנו נביא את המודל החלופי הזה. וביחד ננצח".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בנט הוא האחרון שיכול לדבר על אחדות זה לא יתכן שהוא כל הזמן מנסה להראות שהוא חובר ללפיד או למפלגה אחרת זה לא מזיז לאף אחד זה בסדר גמור את יכול לחבור לכל מפלגה שתרצה אתה כבר לא פונקציה