שביעות רצון צרכנים: חגי תשרי נחוגו באווירה אחרת עם מזגני מג'יק איר

    עפר גדנקן No Comments on שביעות רצון צרכנים: חגי תשרי נחוגו באווירה אחרת עם מזגני מג'יק איר

    שביעות רצון ניכרת נרשמה בקרב צרכני המגזר החרדי לאחר שבחרו לרכוש בערב השנה החדשה את המזגן החדש של אלקטרה, מסדרת מג'יק איר.

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דרישת השיא החלה מספר שבועות לפני ראש השנה והגיעה לשיא בין יום הכיפורים לסוכות. בענקית המיזוג אלקטרה, מסבירים את דרישת השיא בכך שצרכנים מבינים היום שאיכות המזגן אותו הם רוכשים – עומדת בראש מעייניהם.

    סדרת המזגנים הבלעדית מג'יק איר, המגיעה עם התקן שבת מובנה, לקחה את עולם המיזוג לרמה אחרת של יכולת סינון וטיהור האוויר, עם מערכת איוניזר המעשירה את האוויר ביונים חיוביים ושליליים, מפחיתה באופן מהותי את מספר הבקטריות באוויר, מצמצמת חלקיקי אבק ועובש ומפחיתה ריחות לא נעימים, ובנוסף מייצרת תחושת אוויר נעימה וצלולה. כל סדרת המזגנים בעלת דירוג אנרגטי A, המזגנים שקטים במיוחד, בעלי ניקוי עצמי של הסוללה, 5 מהירויות פעילות + 3 מהירויות בהתאם לטמפרטורת החדר, אפשרות למגע יבש, ניקוז דו-צידי, כנפוני אווירD4.

    בזכות מערכת סינון האוויר האיכותית, ביקשו גבאי בתי כנסת ברחבי הארץ למזג את היכלי התפילה באחד המזגנים מסדרת מג'יק איר, בלט בית כנסת 'לדרמן' שהוסיף בברכת מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א, עוד מזגנים עם התקן שבת מובנה לתועלת הציבור, בפרט בימים רגישים אלו של חשש מפני קורונה וניסיון להישמר בסביבה נקיה כמה שיותר. כמו כן בבתים פרטיים, העדיפו הצרכנים שנדרשו למזגן חדש, לרכוש מזגן שמביא איתו הוכחות של איכות ומקצועיות לצד הידור שמירת שבת, כאשר הם מתחדשים במזגן באישור מכון מדעי טכנולוגי להלכה מיסודו של הגאון רבי לוי יצחק הלפרין זצ"ל ובכשרות בד"ץ מהדרין של הגר"א רובין שליט"א.

    ענקית המיזוג אלקטרה, עושה לאורך השנים צעדים טכנולוגיים משמעותיים מתקדמים, אינה חוסכת בכל הפרמטרים וממשיכה ללכת יד ביד עם ציבור הצרכנים החרדי ולספק לו שירות ברמה הגבוהה ביותר ואיכות ללא פשרות.

     

     

     

     



    0 תגובות