מתחילים שנה חדשה עם טעם נהדר ועד פחות 90% שומן!

    עפר גדנקן No Comments on מתחילים שנה חדשה עם טעם נהדר ועד פחות 90% שומן!

    תקופת השגרה שמגיעה אחרי חגי תשרי נמשכת בדרך כלל לפחות חודשיים עד החג הבא. בזמן זה מנסים כולם לדבוק בהחלטות שלקחו על עצמם לשנה החדשה ולנהל את הבית והמשפחה בצורה הטובה ביותר.

    16:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on רבנים, שרים ואישי ציבור בברכת כהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שגרת הקורונה הביאה איתה אתגרים חדשים שגורמים לנו להיערכות שונה, מאחר ורוב בני המשפחה נמצאים במשך רוב היום בבית יחד ועושים שם הכל- עובדים, לומדים, מבשלים אוכלים וישנים. לכן ישנה עלייה ניכרת בכל הקשור באבזור הבית להענקת נוחות מרבית.

    אחד האזורים הבולטים בבית הוא המטבח שבו מתבשלות ארוחות משפחתיות, בייחוד בתקופת הקורונה שבה אנו מוצאים את עצמנו שם יותר ויותר והארוחות הופכות משותפות ומשמעותיות לכל דיירי הבית יש שאיפה לשמור על אורח חיים בריא בייחוד כשמכוני הכושר סגורים וכל שנותר לנו הוא להשקיע ולשמור על התזונה שלנו.

    לכן משקיעים במשפחה ומשתדרגים לסיר טיגון ללא שמן של PHILIPS. כל מי שבישל אי פעם ארוחה, מבין את המשמעות של בישול ארוחה טעימה ללא שמן – חלום. גם לשמור על טעם משובח וגם להרוויח את עקרונות הבריאות שכה חשובים לנו.

    סיר הטיגון ללא שמן של PHILIPS מגיע עם הספק של 1900 וואט, זרימת אוויר מהירה פי 7 ליצירת טעם קריספי, מגירת מזון של 1.2 ק"ג – כ- 5 מנות בכל בישול! ניתן להשתמש בו לטיגון, אפייה, צלייה ובישול מגוון רחב של מאכלים כגון עוף, דגים ואפילו ירקות, כאשר טיגון מגוון המאכלים דורש שימוש בכף שמן אחת או ללא שמן בכלל, מה שמפחית את השומן ב- 90% פחות מהרגיל, כאשר הדבר אינו פוגע בטעם העסיסי של האוכל. לסיר טכנולוגיית Rapid Air היוצרת סרקולציה מהירה של אוויר למזון טעים וקרנצ'י יותר. בנוסף ישנו צג דיגיטלי לשליטה נוחה יותר בזמן הפעולה ובעוצמת הטמפרטורה.

    כיום כולם כבר מבינים כי ההשקעה הבטוחה והנכונה ביותר היא השקעה בבית, במשפחה, בחיים שבפנים ולא בחוץ. סיר טיגון ללא שמן של PHILIPS ישרת אתכם נפלא במטבח עם ארוחות משובחות לבני המשפחה כשאתם יכולים להיות בטוחים ורגועים שפעלתם למען בריאות הסועדים ולא התפשרתם על האיכות.

    שומרים על הבריאות ועל הטעם הטוב להתחלה מעולה לכבוד השנה החדשה!



    0 תגובות