איש העסקים אליעזר גרוס: "טראמפ משיגינ'ער אמיתי; אני עדיין מהמר שהוא ינצח"

    ישראל רובין 2 Comment on איש העסקים אליעזר גרוס: "טראמפ משיגינ'ער אמיתי; אני עדיין מהמר שהוא ינצח"

    איש העסקים אליעזר גרוס מ'בסדנו' מעריך בשיחה עם 'קול חי': "אני מכיר את טראמפ באופן אישי – הבן אדם משיגינ'ער אמיתי ואני עדיין מהמר שהוא ינצח, הוא לא יוותר, הוא ילך עד הסוף"

    טראמפ צילום: צילומסך: abc news

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר קבוצת ההשקעות 'בסדנו', איש העסקים אליעזר גרוס, שוחח עם בצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר' כאן ב'קול חי', על הסקרים בבחירות האחרונות בארה"ב: "לפני כמעט ארבעים שנה התחלתי לעשות עבודה בדוקטורט בנושא קצת אחר, אבל שגם קשור לאותו עניין, כמו שאמרת אני איש של מספרים, וגיליתי משהו שמלווה אותי בעסקים כבר הרבה שנים. אתה יודע למה בתחום היהלומים מרוויחים הרבה כסף? לא בגלל שיהלומים שווים מאות או עשרות אלפי דולרים, אלא בגלל שכל יהלומן רואה ביהלום את מה שהוא רוצה. כל יהלומן רואה יהלום גולמי, והוא מלטש אותו מאיזשהו כיוון ורואה מה שהוא רוצה לראות, אחד רואה מה שהשנה לא רואה, וכך זה גם בנדל"ן".

    "עכשיו, איך זה קשור לבחירות באמריקה: הסוקרים מעוותים את הנתונים כמו שהם רוצים. נניח שאני רוצה עכשיו לדעת מה חלוקת המנדטים פה בארץ בין הליטאים לחסידים. אז אני לוקח מדגם ואומרים לי קח רק את השכונות. עכשיו, קרית ספר נחשבת שכונה במודיעין עילית או נספרת בפני עצמה? אתה סופר אותה כשכונה אבל מישהו אחר אומר שזו עיר. קרית הרצוג היא חלק מפרדס כץ או שכונה בפני עצמה? אתה יכול להגיד ככה או ככה".

    קאהן: "לאן אתה חותר?". גרוס: "זה אומר שאני יכול לשחק עם המספרים איך שאני רוצה. אם אומרים לי במדגם, קח 17.5 אחוז של נשים מעל גיל 50, אז 17.5% מתוך 500 זה לא יוצא מספר עגול. זה יוצא 87.5 וחצי – אני יכול לעשות את זה 88 או 87 אם אני רוצה. איך שבא לי. החצי הזה, בחלק אחד של המדגם, מדגם הרי מורכב מהמון המון פרטים בהמון שכבות, החצי אחוז פה ורבע אחוז פה שאני משחק איתם לפי נטיות ליבי, כי אני רוצה שביידן ינצח – בסוף מביא 8, 9, או 10 אחוז. זה נכון לגבי ארה"ב, ישראל וכל מקום. זה נכון גם בעסקאות".

    "אני אפילו לא מדבר על הנרטיב, אלא על נטיית הלב האישית. לכן המכוני סקרים שהיו מזוהים עם ביידן באמת ניבאו את התוצאות, כי הרצון שלהם היה שביידן ינצח אז הם עיוותו את התוצאות לצד שלהם וכנראה שזה היה גם יותר נכון", הוסיף גרוס.

    גרוס סיפר: "אני עושה עסקים בארה"ב 35 שנה, אני מכיר את טראמפ באופן אישי, אני שוכר ממנו משרדים כבר עשר שנים. פגשתי אותו באופן אישי פעם אחת וכמה פעמים בכל מיני הזדמנויות". לסיום, העריך גרוס: "הבן אדם משיגינ'ער אמיתי ואני עדיין מהמר שהוא ינצח. הוא לא יוותר. הוא משוגע והוא ילך עד הסוף".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      טרמפ עוד לא הפנים שהוא מפסיד?!
      קוקו שכמותו…!