טראמפ: "קיבלתי 71 מיליון קולות כשרים, הכי הרבה לנשיא אי פעם"

    שלמה ריזל 1 Comment on טראמפ: "קיבלתי 71 מיליון קולות כשרים, הכי הרבה לנשיא אי פעם"

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שעתר לבית המשפט בגין זיופים נרחבים מצד הדמוקרטים במהלך הליך הבחירות לנשיאות, ולטענתו ניצחונו היה בטוח ללא הזיופים, כתב, "אנחנו רק מתחילים את שלב הטבלאות והסיכומים. עלינו לבחון את הטענות הללו לזיופים"

    טראמפ צילום: צילומסך: abc news

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד כלי התקשורת הכריזו על ג'ו ביידן כנשיא ה-46 של ארה"ב, ורוב מנהיגי מדינות העולם התקשרו לברך את ביידן וסגניתו, הנשיא דונלד טראמפ שנערך לקרב חסר תקדים על זיופי ההצבעות הנרחבים במדינות המתנדנדות, כתב לפני זמן קצר: "קיבלתי 71,000,000 מיליון קולות כשרים מבחינה משפטית. הכי הרבה אי פעם לנשיא מכהן".

    עוד הוסיף הנשיא טראמפ, "אנחנו צריכים להסתכל על ההצבעות. אנחנו רק מתחילים את שלב הטבלאות והסיכומים. עלינו לבחון את הטענות הללו לזיופים. אנו רואים מספר תצהירים שהיו הונאות מצביעים. יש לנו היסטוריה במדינה הזו של בעיות בחירות".

    בכל העת זורמים דיווחים מארה"ב מעדויות רבות על זיופים נרחבים ב6 המדינות המתנדנדות, תוך דגש על פנסילבניה. עובדי קלפי שמילאו טפסים עבור ביידן בסוף יום הבחירות, וזיופים נרחבים בפתקי הצבעה בדואר. קמפיין טראמפ מעמיד עשרות עורכי דין שיושבים על כלל העדויות מרחבי המדינות.

    ראה"מ נתניהו בירך היום את ג'ו ביידן אך לא כינה אותו הנשיא הנבחר: "אני רוצה לפתוח בברכות לג׳ו ביידן ולקמלה האריס. יש לי קשר אישי ארוך וחם עם ג׳ו ביידן, קרוב ל-40 שנה, ואני מכיר אותו כידיד גדול של מדינת ישראל. אני בטוח שנמשיך לעבוד עם שניהם כדי להמשיך ולחזק את הברית המיוחדת בין ישראל לארה"ב".



    1 תגובות

    מיין תגובות