ריבלין לביידן: "הברית האסטרטגית בין מדינותינו חזקה מכל הנהגה פוליטית"

    איתי גדסי No Comments on ריבלין לביידן: "הברית האסטרטגית בין מדינותינו חזקה מכל הנהגה פוליטית"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: לע"מ

    צילום: אבי קנר

    נשיא המדינה ראובן ריבלין פרסם סרטון וידאו בוא הוא מברך את המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן עם היבחרו לנשיא ה-46 של ארצות הברית: "ברכת העם בישראל וברכת מדינת ישראל שלוחה לך ידידי ג'ו ביידן עם היבחרך לנשיא ה-46 של ארצות הברית של אמריקה. ברכת הצלחה שלוחה גם לך, גברתי סגנית הנשיא הנבחר קאמלה האריס".

    "אדוני הנשיא הנבחר, כחבר משכבר הימים של מדינת ישראל, אתה עומד כעת כמנהיג העולם החופשי, וכמנהיגה של הקרובה והחשובה בבנות בריתה של מדינת ישראל. הברית האסטרטגית בין מדינותינו ובין האומות שלנו חזקה מכל הנהגה פוליטית ואינה נשענת על ידידות בלבד. שורשיה נטועים בערכים המשותפים שאנו חולקים ובמחויבותנו ארוכת השנים לחירות ודמוקרטיה כאבני היסוד של החברה בה אנו חיים".

    "זוהי העת להודות גם לנשיא טראמפ על ארבע שנות עשייה משותפת בהם פעל לביצור ביטחונה של מדינת ישראל ולבניית יחסים של שלום בינה לבין שכנותיה".

    "אנו מודים לעם האמריקאי כולו על התמיכה והחברות האיתנה. אין לי ספק כי היחסים המיוחדים ושיתוף הפעולה רב הגוונים בינינו ישגשגו ויתחזקו גם בעתיד. בשם העם בישראל, אני מאחל לך הנשיא הנבחר ולממשלך הצלחה רבה, ומבקש להזמינך לביקור בישראל כאורחנו בירושלים".



    0 תגובות