נתניהו: "אנחנו רואים עלייה קלה בתחלואה; נבחן אם להמשיך בהקלות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "אנחנו רואים עלייה קלה בתחלואה; נבחן אם להמשיך בהקלות"

    ראש הממשלה נתניהו: "אנחנו בוחנים כל העת את ההשפעות של ההקלות והפתיחה המדורגת בשלבים הראשונים, כדי למנוע התפרצות של המגפה. אנחנו רואים עלייה קלה בתחלואה, אנחנו נבחן היטב אם להמשיך בפתיחה או לעצור" | גנץ: "זהו עוד שבוע שילך לאיבוד בהיעדר תקציב לשנת 2021; כדאי להתחיל להזיז את הדברים קדימה"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    צילום: איתי בית און, סאונד: ניר שרף / לע"מ

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה ואמר: "הממשלה תשמע היום סקירה על הטיפול במגפת הקורונה. אנחנו פותחים הבוקר את המסחר בחנויות הרחוב. כדי למנוע עלייה מחודשת של התחלואה אנחנו מאפשרים פתיחה עד ארבעה לקוחות בכל עת, תוך שמירה קפדנית על ריחוק והיגיינה".

    "אנחנו עדיין נמצאים בשלב מוקדם של החזרה לשגרה. אנחנו בוחנים כל העת את ההשפעות של ההקלות והפתיחה המדורגת בשלבים הראשונים, כדי למנוע התפרצות של המגפה. אנחנו רואים עלייה קלה בתחלואה, אנחנו נבחן היטב אם להמשיך בפתיחה או לעצור".

    "אני מבקש מכולם לשמור בקפדנות על הכללים ועל ההנחיות, כדי שנוכל להתקדם בחזרה לשגרה עד שנביא את החיסונים לאזרחי ישראל".

    "אני מביא היום להחלטת הממשלה החלטה על הקמת יישוב חדש בעוטף עזה. זוהי בשורה גדולה לישראל, זוהי בשורה גדולה ליישובי עוטף עזה".

    "אנחנו ממשיכים לפתח את יישובי הדרום, לרבות המושבים והקיבוצים, אנחנו מפתחים שכונות חדשות בשדרות ובנתיבות. אני חייב להגיד לכם שיש רשימת המתנה על כל בית. זוהי ההוכחה הטובה ביותר לחוסן הלאומי שלנו".

    "לבסוף, אני מבקש לציין את פטירתם של שני אנשי רוח שהלכו לעולמם בסוף השבוע. נתן זך ז"ל היה מהבולטים במשוררים שלנו. שיריו, לרבות 'האדם עץ השדה', השאירו חותם על השירה העברית החדשה".

    "הרב יונתן זקס ז"ל, שהיה הרב הראשי של בריטניה, היה מנהיג רוחני והוגה שהעמיד תלמידים רבים. התובנות שלו על המורשת של עם ישראל ועל האנטישמיות יעמדו לדור שלנו וגם לדורות הבאים. יהיה זכרם ברוך".

    שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ מסר גם הוא הצהרה לתקשורת בפתח ישיבת הממשלה: "אני מברך את הנשיא ביידן וסגניתו קמלה האריס על בחירתם, ובטוח שמסורת היחסים המיוחדים בין שתי המדינות תימשך ותתחזק תחת הנהגתם. היחסים בין ישראל לארה"ב הם יחסים עמוקים, שנשענים על ערכים ואינטרסים משותפים לאורך עשורים רבים".

    "אני מבקש להודות לנשיא טראמפ על פעולותיו החיוביות במזרח התיכון מול איראן וקידום הסכמי אברהם, שיישארו פה עוד הרבה זמן קדימה", הוסיף גנץ.

    בהמשך, אמר גנץ "השבוע נביא לכנסת את הסכם השלום עם בחריין. אנחנו צריכים לפתח את הסכמי השלום ולהרחיב את היחסים עם בחריין ואיחוד האמירויות, ולצורך כך יש להטיל על משרד החוץ לפתח ולקדם את עבודת המשרדים השונים ביחד עם המל"ל".

    "זהו עוד שבוע שילך לאיבוד בהיעדר תקציב לשנת 2021. למען מדינת ישראל ואזרחי ישראל כדאי להתחיל להזיז את הדברים קדימה".



    0 תגובות