נתניהו וריבלין בירכו את ביידן: "מצפים לעבוד לחיזוק הברית המיוחדת"

    ישראל רובין No Comments on נתניהו וריבלין בירכו את ביידן: "מצפים לעבוד לחיזוק הברית המיוחדת"

    באיחור של מספר שעות: ראש הממשלה נתניהו, הנשיא ריבלין, שר הביטחון גנץ ושר החוץ אשכנזי בירכו את המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן על היבחרו לנשיאות ארה"ב: "מכירים אותך כחבר קרוב לישראל. מצפים לעבוד יחד לחיזוק הברית המיוחדת בין ארה"ב וישראל"

    18:20
    24.04.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on הנשיא ביידן חתם על החוק להעברת סיוע לישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה ראובן ריבלין, שר הביטחון בני גנץ ושר החוץ גבי אשכנזי בירכו הבוקר (ראשון) את המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן וסגניתו קמלה האריס על היבחרו של ביידן לנשיא ארה"ב ה-46 והיבחרה של האריס לתפקיד סגנית הנשיא – האישה הראשונה בהיסטוריה האמריקאית שתכהן בתפקיד.

    לאחר שהות של כמה שעות משעת ההכרזה על התוצאות, כלל הנראה מחשש שאינן סופיות, כתב הבוקר ראש הממשלה נתניהו "ברכות ג'ו ביידן וקמלה האריס. ג'ו, יש לנו חברות אישית ארוכה וחמה קרוב ל-40 שנה, ואני מכיר אותך כחבר קרוב לישראל. אני מצפה לעבוד עם שניכם לחיזוק הברית המיוחדת בין ארה"ב וישראל".

    ראש הממשלה הודה לנשיא היוצא, דונאלד טראמפ על העזרה והסיוע שהעניק למדינת ישראל לאורך שנות כהונתו בבית הלבן: "תודה דונאלד טראמפ, על הידידות שהראית למדינת ישראל ולי באופן אישי, על הכרתך בירושלים ובגולן, בעמידתך מול איראן, על הסכמי השלום ההיסטוריים והבאת הברית האמריקאית-ישראלית לגבהים חסרי תקדים".

    נשיא המדינה ראובן ריבלין כתב: "שלחתי את ברכות העם הישראלי ומדינת ישראל לידידנו ג'ו ביידן על היבחרו לנשיא ה-46 של ארצות הברית של אמריקה. שלחצי את ברכותיי ואיחולי להצלחה לסגנית הנשיא הנבחרת קמלה האריס".

    שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ בירך וכתב: "עם קבלת תוצאות הבחירות בארה"ב, אני מבקש לברך את ג'ו ביידן, תומך וידיד אמת של ישראל, על בחירתו לנשיא. אני מבקש לברך גם את שותפתו קמילה האריס, שעשתה היסטוריה בהיותה האישה הראשונה שתתמנה לתפקיד סגנית הנשיא. אני מצפה להמשיך ולהעמיק את הקשר החזק ואת שיתוף הפעולה הביטחוני הנרחב בין שני העמים, הנשענים על הברית המשותפת לחיזוק הדמוקרטיה, היציבות והחתירה לשלום".

    "אני מודה לנשיא טראמפ, שותף חשוב המחויב לביטחון ישראל ולעתידה, ומי שקידם את המזרח התיכון באמצעות מנהיגותו. אנחנו אסירי תודה על מה שעשית עבורנו ב-4 שנות כהונתך", הוסיף גנץ.

    שר החוץ גבי אשכנזי בירך את הנשיא הנבחר של ארה"ב ג'ו ביידן ואמר: "לכבוד הוא לי לברך את ביידן וסגניתו קמלה האריס על ניצחונם בבחירות. הנשיא הנבחר הוא ידיד ותומך מובהק בישראל במשך כחצי מאה. אני מאמין שתחת הנהגתו הברית האסטרטגית הכרחית בין שתי מדינותינו תמשיך לפרוח ולשגשג".



    0 תגובות