סמוטריץ': "השנה נדלג על קניות מחו"ל ונקנה רק מעסקים מקומיים"

    איתי גדסי 1 Comment on סמוטריץ': "השנה נדלג על קניות מחו"ל ונקנה רק מעסקים מקומיים"

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' יוצא בקריאה לחזק את העסקים המקומיים ולא לרכוש השנה מאתרים בחו"ל, לאחר משבר הקורונה הגדול שבו נאלצו החנויות והמסחר להישאר סגורים וללא פרנסה

    מחולל משברים קואליציוניים מספסלי האופוזיציה | ח"כ בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת פתיחת חנויות הרחוב ממחר (ראשון) וחזרה של רוב העסקים בישראל למסחר, יוצא ח"כ בצלאל סמוטריץ' בקריאה לציבור הישראלי לרכוש מוצרים כחול לבן ולחזק את הכלכלה הישראלית שמנסה להתאושש לאחר משבר הסגר האחרון. סמוטריץ' קרא שלא לרכוש מוצרים במבצעים הקרובים שיהיו ברשת מסין וארה"ב ולבחור בכלכלה הישראלית.

    יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר: "מדינת ישראל נמצאת באחד המשברים הכלכליים הגדולים שידעה מאז ומעולם. אלפי עסקים ישראלים סגורים במשך חודשים, העצמאים קורסים תחת הנטל וזקוקים לנו כדי להרים את הראש מעל המים, להצליח להתפרנס ולשמור על משפחותיהם ועל כבודם".

    עוד הוסיף, "תמיד ידענו להתעלות ולהתאחד בעתות משבר ולעמוד אחד לצידו של השני. נשים את הפוליטיקה בצד ומתוך סולידריות ישראלית נדלג השנה על הקניות מחו"ל וגם אם זה קצת יותר יקר נקנה מעסקים מקומיים".

    סמוטריץ' קרא לכל חלקי העם להתגייס בשביל הכלכלה: "זו יוזמה משותפת לכל חלקי האוכלוסייה בלי הבדל דת גזע ומין. אני מאמין שאם נתגייס יחד להעלאת המודעות נצליח לייצר שינוי. זה מסוג המשברים שהעם הנהדר שלנו יכול וצריך להתגלות בשיא תפארתו. לצערי בחודשים האחרונים יש תחושה שאיבדנו את הסולידריות ושכחנו את הביחד. דווקא עכשיו- סולידריות ישראלית"



    1 תגובות

    מיין תגובות