מראשון: תותר פתיחת חנויות רחוב

    איתי גדסי No Comments on מראשון: תותר פתיחת חנויות רחוב

    לאחר תקופה ארוכה של סגירת המסחר שך חנויות הרחוב, ממחר תותר פתיחת חנויות רחוב עד 4 קונים בן זמנית. מרכזי המסחר והקניונים יישארו סגורים

    אילוסטרציה צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת מחר (ראשון) הממשלה אישרה מספר הקלות המעבר לשלב הבא בהסרת ההגבלות. ממחר תותר פתיחת חנויות, צימרים ופעילויות חינוכיות לילדים בכפוף להגבלות.

    פתיחת חנויות רחוב לקבלת קהל – ניתן לקבל עד 4 לקוחות בחנויות רחוב ובדוכנים, שהכניסה אליהם נעשית ישירות מהרחוב. עדיין חל איסור לקבל קהל בחנויות שממוקמות בקניון מקורה או במקום שכולל 20 בתי עסק ומעלה, בשוק קמעונאי או ביריד.

    צימרים – ניתן להפעיל עד 6 יחידות אירוח, ללא הפעלת שטחים משותפים כמו חדר אוכל או בריכה. בכל יחידת אירוח יתארחו אנשים מאותו מקום מגורים בלבד.
    ניתן לקיים פעילות חינוכית בשטח פתוח ולימודי עברית לעולים

    פעילות חינוכית פורמלית בשטח פתוח של עד 19 תלמידים – ניתן לקיים פעילות חינוכית עבור תלמידי בית ספר יסודי, על יסודי, מוסד להשכלה גבוהה והכשרה מקצועית לבגירים. הפעילות תתקיים בתנאים הבאים: קבוצה קבועה של 19 תלמידים עם איש צוות קבוע, כל תלמיד יאכל בנפרד, עטיית מסכה, שמירת מרחק של 2 מטרים בין אחד לשני, ושמירת מרחק של 100 מטרים בין קבוצה לקבוצה.

    בנוסף אושר לקיים פעילות של כיתת תלמידים עולים ללימוד עברית בבית ספר יסודי ועל יסודי. שימו לב: חל איסור לקיים פעילויות הכוללות לינה, ופעילות חינוך בלתי פורמלית כמו חוגים ותנועות עדיין אסורה.



    0 תגובות