טראמפ: "נוודא שהתוצאות יהיו אמינות"

    עמית דניאל 1 Comment on טראמפ: "נוודא שהתוצאות יהיו אמינות"

    נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נאם כשברקע ספירת הקולות נמשכת: "אנחנו ניצחנו בהמון מדינות; נוודא שהתוצאות יהיו אמינות" | סגן הנשיא מייק פנס: "אנחנו נשארים עירניים"

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צילום: גיל יערי, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נאם לפני זמן קצר בבית הלבן באירוע מצומצם כשברקע ספירת הקולות נמשכת. טראמפ בטוח בניצחונו ובדבריו מנה את המדינות בהן הוא מוביל או עשוי להוביל: "ללא ספק אלה החדשות בטובות ביותר ששמעתי אי פעם".

    טראמפ הודה למצביעים האמריקאים ואמר: "אני רוצה להודות לעם האמריקני שבחר בי", טראמפ סיפר על שיחות שקיבל ממושלי מדינות שבירכו אותו על הניצחון, לדבריו.

    וכמו בדברים שכתב לפני כשעה ברשת החברתית, כך גם בנאום שב טראמפ ופקפק באמינות ספירת הקולות והתוצאות שעשויות להימשך עוד מספר ימים, בשל האפשרות לשלוח את תוצאות הבחירות בדואר בחלק מהמדינות. "יש מי שמנסה לערער את ההחלטה של אותה קבוצה גדולה ואנחנו לא נסכים לכך".

    טראמפ הוסיף: "הם (הדמוקרטים) לא יגיעו למספרים גדולים כמו שלנו. זכינו בקולות רבים בפלורידה, באוהיו, בטקסס, בג'ורג'יה, בצפון קרוליינה ובמקומות נוספים. אנחנו ללא ספק אנחנו חלק מהמשחק. מה שחשוב ביותר אנחנו זוכים בפנסליבניה. אנחנו ניצחנו בהמון מדינות. הם ידעו שהם לא יכולים לזכות".

    לסיום הודה טראמפ למשפחתו: "אני רוצה להודות למשפחתי, לגברת הראשונה, למר פנס ולרעיתו"..

    לאחר נאומו של טראמפ, עלה סגן הנשיא מייק פנס לנאום קצר: "אני רוצה להצטרף אליך", אמר לנשיא טראמפ, "ולכל המצביעים שהצביעו לך. עכשיו סופרים את הקולות ואנחנו נהיה עירניים מאד. נגן על היושרה של ההצבעה אני עומד מאחוריך. אנחנו בדרך לניצחון. ואנחנו נפאר שוב את אמריקה".



    1 תגובות

    מיין תגובות