השר דרעי בריאיון: "מה רוצים ב'כחול לבן' ללכת לבחירות? שילכו לבחירות"

    אסתי פלד 1 Comment on השר דרעי בריאיון: "מה רוצים ב'כחול לבן' ללכת לבחירות? שילכו לבחירות"

    בריאיון מיוחד ורווי כותרות ל"מהדורה המרכזית", יו"ר ש"ס השר אריה דרעי סיפר כי ראה"מ הסכים אתו על נושא הקנסות, "באף מדינה לא סגרו מוסדות חינוך. אני דרשתי לפתוח יותר את מערכת החינוך, רה"מ הסכים איתי". וההישג בקואליציה: "עוצרים חוקים אנטי דתיים כל הזמן". על כחול לבן: "אי אפשר לעמוד כל הזמן עם אקדח ולאיים"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ופרס את המו"מ והדיונים על ההגדלה הדרקונית של הקנסות על מוסדות החינוך והתנגדות ש"ס לכך, ועדכן כי "בוועדת שרים לחקיקה הצביע בשעה האחרונה נציג ש"ס השר יעקב אביטן נגד הגדלת הקנסות".

    דרעי סיפר כי בדיון בקבינט הקורונה הוא הוכיח מתוך המידע שהביא המל"ל, "שאין באף מדינה קנסות על פתיחת מוסדות חינוך, כי באף מדינה לא סגרו מוסדות חינוך. אני דרשתי לפתוח יותר את מערכת החינוך, רה"מ הסכים איתי ויקיים דיון על כך בימים הקרובים".

    על ההכרעה על הגדלת הקנסות מבהיר דרעי, "אנחנו מחכים עכשיו להחלטת נשיא מועצת חכמי התורה איך להצביע. לא מאמין שנצביע בעד, אולי נימנע". השר דרעי הוסיף כי "צריך לזכור שאנחנו בתוך קואליציה שעוצרת כל הזמן חוקים אנטי דתיים ועדיין הצבעתי אתמול בקבינט הקורונה נגד".

    השר דרעי הבהיר את האבסורד בדיונים, "אנחנו לא נלחמים פה על פארקים ובילויים, אלא נלחמים על הנפש. הצלחנו גם במה שדרשנו: שייפתחו את הגנים גם בערים אדומות ושיוכלו ללמוד בשטח הפתוח. אלו היו דרישות שלנו".

    השר דרעי אמר בגילוי לב כי היחסים בין ש"ס ליהדו"ת לא כפי שהיו, "פעם היה תיאום הרבה יותר טוב בין ש״ס ליהדוה"ת, פעם היינו מתכנסים לפחות פעם בשבוע עם ליצמן וגפני. היום בעיקר הקשר שלי עם ח"כ יעקב אשר שהוא משמש כיו"ר וועדת חוקה ואנחנו פועלים יחד בנושא הקורונה. אני מתחייב לך שברגע שאני ירגיש שאני לא משפיע שם יותר – אני לא יישאר יותר בקבינט הקורונה".

    השר דרעי התנגד בתוקף לפתיחת האולמות לאירועים, "אנחנו יודעים שברגע שנפתח את האולמות בציבור שלנו, נהפוך מיידי למדגרת קורונה. זה הוכח שחתונות באולמות בניגוד לאחרים, זה מקור ההדבקה החזק ביותר. כן חובה לאשר לנו מתווה נורמלי מינימלי לחתונות של 2 קפסולות כשבכל אחד יהיו 20 איש. אנחנו חיים בשעת מגיפה".

    דרעי תקף את האיום התמידי בבחירות מצד כחול לבן, "מה רוצים ב׳כחול לבן׳ ללכת לבחירות? שילכו לבחירות. אי אפשר לעמוד כל הזמן עם אקדח ולאיים. הם יודעים טוב טוב שעובדים על התקציב. אני רואה עכשיו שמההדלפות ב'כחול לבן' גם בני גנץ מבין שהוא טועה ללכת עכשיו לבחירות."

    בסיום הריאיון אמר דרעי כי הוא "מקווה שביהמ"ש לא יקבל את בקשת שר הביטחון על חוק הגיוס". ובאווירת הבחירות היום לנשיאות המעצמה החזקה בעולם איחל דרעי ואמר "אני מתפלל לניצחונו של הנשיא טראמפ".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דרעיהנכבד.אתה.עושה.את.עצמך.תם.כחול.לבן.רוצום.שנתניהו.הבוס.שלך.יבצע..את.ההסכם.במלואו.גם.ברותציה.אתה.פיקח.אתה.לא.שם.לב.היחידי.שעושה.בלגן.בממשלה.הו.רק.בלבד.ביבי.נתניהו.שקשה.לו.מאוד.לוותר.על.הכיסא.ובגלל.זה.אוצר.את.התקציב.2020.ו2021
      .השפוגע.בכול.המדינה.דתיים.וחילונים.שיתק.את.המדינה.וגם.את.כול.משרדי.הממשלה.שצריכים.לטפל.בכול.האזרחים.את.כול.אתה.יודע.הייתה.שוטף.מלא.בהסכם.בניהם.????מה.שמענין.אותך.בלבד.הו.תקציבים.לסקטור.שלך.ונגד.ההלהת.קנסות.נגדכם
      למה.אתה.שותק.בכלל???גם.אתה.מפחד.מי.ביבי???????