שר הפנים דרעי מינה את בועז יוסף לראש הועדה הממונה בטבריה

    איתי גדסי No Comments on שר הפנים דרעי מינה את בועז יוסף לראש הועדה הממונה בטבריה

    שר הפנים דרעי מינה את בועז יוסף לראש הועדה הממונה בטבריה. יוסף יחליף את סמנכ"ל משרד הפנים מוני מעתוק, שכיהן כראש הוועדה הממונה בעשרת החודשים האחרונים

    עיריית טבריה צילום: David Cohen/FLASH90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי, החליט היום (שלישי) למנות את בועז יוסף לראש הועדה הממונה בטבריה. יוסף יחליף את סמנכ"ל משרד הפנים מוני (שמעון) מעתוק, סמנכ"ל משרד הפנים, שכיהן כראש הוועדה הממונה בעשרת החודשים האחרונים.

    מעתוק ימשיך בתפקידו כסמנכ"ל משרד הפנים וישמש מ"מ מנהל מחוז הצפון.

    בועז יוסף, בן 58 נשוי ואב לשתי בנות, יליד טבריה, גר בשנים האחרונות בכפר חיטים הסמוך לטבריה. ליוסף רקע של 25 שנים ברשויות מקומיות, בהן 12 שנים בעיריית טבריה בתפקידי גזבר ומבקר העיריה. כמו כן, שימש בעבר כחשב מלווה מטעם משרד הפנים.

    יוסף מכהן בשלוש השנים האחרונות כמנהל מחוז הצפון מטעם משרד הפנים ויסיים את תפקידו עם מינויו ליו"ר הועדה הממונה בטבריה.

    שר הפנים, אריה דרעי, הודה למעתוק על עבודתו המסורה והמקצועית לחיזוקה של טבריה וציין את החלטת הממשלה שאושרה בתקופת כהונתו של מעתוק לטובת פיתוח העיר. השר דרעי: "מוני מעתוק מונה בעת כהונת ממשלת המעבר ובעת משבר הקורונה ועשה עבודה מצויינת בתקופה לא קלה לעיר ולמדינה. אני מודה לו על העבודה המקצועית והמסורה".

    השר דרעי איחל לבועז יוסף הצלחה רבה בתפקיד והמשך עשיה פוריה לטובת תושבי העיר, פיתוח התיירות וחיזוק עצמאותה הכלכלית של טבריה.



    0 תגובות