מלכיאלי: "מי היה דואג לפתיחת בתי הכנסת אם לא היינו בממשלה?"

    ישראל רובין 1 Comment on מלכיאלי: "מי היה דואג לפתיחת בתי הכנסת אם לא היינו בממשלה?"

    ח"כ מלכיאלי בשיחה עם 'קול חי': "הכי קל זה להניח את המפתחות וללכת, אבל כשאחרים עשו את זה – זה עזר? מי היה דואג לפתיחת בתי הכנסת, למתווה החינוך, ול-700 מיליון שקל לחלשים – אם לא היינו בממשלה?"

    מלכיאלי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאלי אומר כי יש להתחשב גם בצרכי הציבור החרדי כאשר באים להטיל מגבלות עקב הקורונה: "אמרנו כבר בתחילת הדרך, כאשר מתחשבים בצרכים של ציבורים שונים אז גם לציבור החרדים יש צרכים. אם החוק מעגן למשל הפגנות, אז מטבע הדברים גם לציבור החרדי יש דברים שמאוד חשובים לו: תלמודי תורה, בתי כנסת".

    בשיחה עם צבי טסלר ובני הראל ב'מהדורת הבוקר' כאן ב'קול חי, אמר מלכיאלי, כי "מי שעוקב אחרי סיעת ש"ס יודע: אנחנו גם דואגים לציבור ששלח אותנו, ולעולם התורה. אבל אנחנו גם נאמנים לקואליציה ולא פופוליסטיים".

    טסלר: "כשאתה אומר פחות פופוליסיטיים, אתה מתכוון לכאלה שאמרו שיתמכו בבנט?". מלכיאלי: "זה אתה אמרת. אני לא התכוונתי לאף אחד. לש"ס יש את הממלכתיות והמחויבות לקואליציה, אבל מצד שני היא לא מתפשרת על קצה הדברים שעבורם גדולי ישראל שלחו אותנו".

    בהתייחס להצעה להגדלת הקנסות על מוסדות חינוך שיפתחו, שנתקלה בהתנגדות חריפה של הסיעות החרדיות, אמר מלכיאלי: "אתמול ההצבעה על הגדלת הקנס כבר הייתה בסדר היום והייתה אמורה להגיע למליאה והיא לא הגיעה לבסוף, כי הלכנו עד הסוף והבינו שיתכן שנצביע נגד, ואם ש"ס ויהדות התורה יצביעו נגד אין לזה רוב. הקואליציה לא תביך את עצמה".

    במענה לשאלה מדוע להמשיך לשבת בממשלה שדורסת את הציבור החרדי פעם אחר, ענה מלכיאלי: "הכי קל זה להניח את המפתחות וללכת, אבל כשאחרים עשו את זה – זה עזר? מי היה דואג לפתיחת בתי הכנסת שאישרו אתמול אם לא היינו בממשלה? מי היה דואג למתווה החינוך, מי היה דואג ל-700 מיליון שקל לחלשים?"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הראל וטסלר שני תותחים!!! שאפו לקול חי על ההברקה!!!!