פינדרוס: "אם תימשך אי ההתחשבות בשותפים בקואליציה יהיה לכך מחיר"

    אסתי פלד 1 Comment on פינדרוס: "אם תימשך אי ההתחשבות בשותפים בקואליציה יהיה לכך מחיר"

    יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על הדרמה על רקע 'חוק הגדלת הקנסות' וההצבעה עם האופוזיציה, והבקשה של ראה"מ להיפגש עם יו"ר המפלגה ליצמן וגפני. ומה קורה עם ההצעה למתווה קיום חתונות

    צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לחוק הגדלת הקנסות, "הודענו בכל מקום שאנחנו נתנגד לחוק, גם בוועדות בכנסת וגם בהצבעה במליאה. אני יודע שרוב האופוזיציה גם נגד החוק ולכן אני מקווה שהוא לא יבוא כלל לעולם. אני שמח שראה"מ ביקש להיפגש עם ליצמן וגפני והוא ידון איתם על החוק", פינדרוס נימק את ההתנגדות, "אי אפשר לגזור על הציבור גזירה שהוא אינו יכול לעמוד בה".

    פינדרוס סיפר כי "בזמן שליצמן ביקש להתפטר מהממשלה, הרמתי גבה, נכון שהוא קיים את הוראת את רבותיו, אבל עדיין אפשר להשמיע. אבל שאני רואה איך הממשלה מקבלת החלטות ומתעלמת מהשותפות שלה אין מה לעשות שם אי אפשר להשפיע. צורת ההתנהלות מאוד בעייתי. ליצמן צדק ואני מבקש כעת באיחור את סליחתו".

    על המשך דרכה של יהדות התורה עם הקואליציה אומר פינדרוס, "אנחנו הודענו שאנחנו לא נצביע עם הקואליציה, ואז הם אמרו שהם יורדים מהחוק ורק אז חזרנו להצביע. אבל אם תמשיך ההתנהלות הזו בלי להתחשב בשותפים יש לזה מחיר".

    על המלחמה על המשך תקצוב הצהרונים אומר פינדרוס, "האוצר נזכר היום שמה שוהא טוען שיש לו בעייה משפטית, שיתמודד איתה. לא יכול להיות שפתאום עוצרים את תקצוב הצהרונים, זאת התנהגות שלומיאלית. כל הסיעה עומדת מאחורי העניין הזה וגפני יקיים על כך דיון בוועדת הכספים".

     

     

     

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אולי פעם אחת יהדות התורה תפסיק לאיים ותעשה ב א מ ת משהו?
      אנחנו כל היום שומעים רק איומים בלי באמת משהו מתחת שיחזיק את זה…