ההסתדרות הרפואית למשרד החינוך: "להקפיד על מסיכות גם בכיתות א' וב"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ההסתדרות הרפואית למשרד החינוך: "להקפיד על מסיכות גם בכיתות א' וב"

    על רקע בחינה מחדש של חובת עטיית מסיכות בכיתות א' וב', בהסתדרות הרפאית קוראים שלא להקל בנושא מחAש להשלכות כבדות, "השלכות של אי עטיית מסכות עלולות להיות חמורות הרבה יותר מאותה אי נוחות"

    תלמוד תורה. אילוסטרציה צילום: פלאש90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הוראת משרד החינוך והבריאות לילדי כיתות א' וב'  לעטות מסיכות בכל זמן הלימודים וההפסקות, הודיעו כי הנשוא ייבחן מחדש. בהסתדרות הרפואית יוצאים בקריאה שלא להסכים להסרת חובת עטיית המסיכות בכיתות א' וב' וכי עטיית מסיכות חשובה גם בגילאים אלה.

    בהסתדרות הרופאים מביאים את המלצת המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), שהמליץ לעטות מסכות כבר מגיל שנתיים – לרבות בגנים ובבתי ספר. על פי ה-CDC, הדבר חיוני להפחתת התחלואה ולקטיעת שרשרת ההדבקה, וכי מומלץ לשקול חלופות למסכה רק במקרים של ילדים עם צרכים מיוחדים וכאלה שאובחנו בהתאם.

    יו"ר ההסתדרות הרפואית, פרופ' ציון חגי אמר: "זו בוודאי לא חוויה נעימה במיוחד לבלות יום בכיתה סגורה עם מסכות, ונייר העמדה שלנו בהחלט ממליץ על שילוב פעילות באוויר הפתוח. עם זאת, לילדים קל יותר להסתגל מאשר לנו ההורים, ועם כל הקושי הכרוך – ההשלכות של אי עטיית מסכות עלולות להיות חמורות הרבה יותר מאותה אי נוחות".



    0 תגובות