הגדלת הקנסות: ביהדו"ת התנגדו, בש"ס העבירו את ההכרעה למרן נשיא המועצת

    איתי גדסי No Comments on הגדלת הקנסות: ביהדו"ת התנגדו, בש"ס העבירו את ההכרעה למרן נשיא המועצת

    בתום סיעת יהדות התורה בכנסת, הודיעה הסיעה על התנגדות לחוק הגדלת הכנסת. ראה"מ בירש להיפגש עם נציגי הסיעה. בש"ס ביקרו את הקנסות על מוסדות החינוך והעבירו את ההכרעה למרן נשיא מועצת חכמי התורה

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישיבות הסיעה במפלגות ש"ס ויהדות התורה התכנסו היום (שני) ודנו בחוק שאושר בקבינו להגדלת הקנסות כולל על מוסדות חינוך, ביהדות התורה הוחלט להתנגד בכנסת לחוק, ובש"ס העבירו את ההחלטה לנשיא מועצת חכמי התורה. ראש הממשלה הודיע לסיעת יהדות התורה כי ייפגש עם נציגי הסיעה בכדי לדון על החוק, בשלב זה החוק לא יעלה להצבעה בכנסת.

    בסיעת ש"ס ביקרו את ההחלטה להטיל קנסות על מוסדות חינוך למרות הירידה הדרמטית בערים החרדיות, בהודעת הסיעה נכתב: "לצערנו ממשלת ישראל לא מבינה זאת ואף החליטה להטיל קנסות על מוסדות חינוך. כדי להתריס הוחלט שהקנסות על מוסדות לימוד הם כמו הקנסות על חתונות ומסיבות".

    בישיבת סיעת יהדות התורה, ח"כ הרב יעקב ליצמן העלה את התערבות שר התקשורת בעניין ועדת הרבנים לענייני תקשורת. בהתאם לכך סוכם, כי חברי הכנסת הרב יעקב ליצמן, הרב משה גפני והרב ישראל אייכלר ייפגשו עם שר התקשורת בניסיון למצוא פתרון.

    כמו כן, יו"ר הסיעה הרב יצחק פינדרוס העלה את נושא הצהרונים שתקצובם נפגע על ידי משרד האוצר עד כדי פגיעה קשה בפעילותם. היות ונקבע דיון בוועדה לפניות הציבור בראשות הרב יעקב טסלר הוחלט להמתין לכינוסה השבוע ולפעול בהתאם.



    0 תגובות