אשר: "כחו"ל עושים טעות שהם משתמשים בחוק הגיוס במאבק בליכוד"

    אסתי פלד No Comments on אשר: "כחו"ל עושים טעות שהם משתמשים בחוק הגיוס במאבק בליכוד"

    יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מבקר בחריפות את החוסר ההבנה של פקידי הממשלה ומקבלי ההחלטות על צורכי הציבור החרדי, "אני לא יכול לספר בפומבי מה אני שומע מאחורי הקלעים, אבל הבורות איומה"

    חבר הכנסת יעקב אשר, ח"כ יעקב אשר, חה"כ אשר
    ועדת החוקה, בראשות ח"כ יעקב אשר צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

    יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ביקר בחריפות את  הבורות של הפקידים במשרדי הממשלה שממליצים למקבלי ההחלטות, "עברנו הרבה חודשי קורונה ואנחנו באווירת בורות בכל מה שקשור לציבור שלנו. הפקידים ומקבלי ההחלטות פשוט לא מבינים את סדרי העדיפויות שלנו".

    עוד הוסיף אשר וביקר את ההחלטה לסגור דווקא בתקופות החגים ולפי כפי שליצמן ביקש לפני, "אני לא יכול לספר בפומבי מה אני שומע מאחורי הקלעים, אבל הבורות איומה".

    עם זאת ח"כ אשר מסכים עם ההחלטה על סגר, "אין ספק שהסגר עושה את שלו והוא משפיע. האם ניתן לעשות אותו יותר נכון? הכל זה ניהול סיכונים. אם ההחלטות מתקבלות בצורה נכונוה? ייתכן ופתיחת בתי הספר יכלו להיות מספר 6 בהחלטות בגלל הסיכון. אבל אפשר להבין שהפחד הוא שיגדל פה דור שלם ללא מסגרת חינוכית, לכן יש את כל המלחמות סביב הפתיחה אי אפשר לפתוח הכל בפעם אחת התהליך המדורג הוא נכון".

    ח"כ אשר תקף את ההפרה של ההסכם הקואליציוני על חוק הגיוס, "כחול לבן עושים טעות שהם מפירים את ההסכם הקואליציוני ומנסים להשתמש בחוק הגיוס במסגרת המאבק שלהם בליכוד".

     



    0 תגובות