המפלגות החרדיות מתנגדות להגדלת הקנסות: "נצביע נגד בכל פורום"

    איתי גדסי No Comments on המפלגות החרדיות מתנגדות להגדלת הקנסות: "נצביע נגד בכל פורום"

    בהצבעה בממשלה על הגדלת הקנסות לבעלי עסקים ובעלי אירועים, הצביעו נגד שרי ש"ס, השר דרעי נעדר. ראשי יהדות התורה הודיעו לראה"מ, "אם ההצעה תעבור לאישור הכנסת, חברי הסיעה יצביעו נגד ההצעה בכל פורום". הממשלה העבירה את הדיון על החוק לקבינט הקורונה

    דרעי, ליצמן וגפני
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה אישרה היום (ראשון) עקרונית בלבד את טיוטת חוק "סמכויות מיוחדות – קנסות" שיגדיל את סכום הקנסות בגין הפרות הנחיות קורונה מהצבור ובעלי העסקים. הממשלה החליטה כי קבינט הקורונה יתכנס כדי לדון בהצעת החוק טרם העברתו לוועדת שרים לחקיקה. במהלך ההצבעה שרי ש"ס הרב יעקב אביטן ויצחק כהן הצביעו נגד. שר הפנים אריה דרעי נעדר.

    ראשי 'יהדות התורה' ח"כ הרב יעקב ליצמן וח"כ הרב משה גפני הודיעו לראש הממשלה על התנגדותם להגדלת הקנסות, "הודענו לראש הממשלה כי אנו מתנגדים להעלאת הקנסות, הגבוהים גם כך ובהעדר פתרונות לאזרחים ולסוחרים. באם ההצעה תעבור לאישור הכנסת, חברי הסיעה יצביעו נגד ההצעה בכל פורום אפשרי בוועדות ובמליאת הכנסת" הבהירו ביהדות התורה.

    על פי הצעת החוק החדשה:

    הפרת איסור הפעלה של מקום הפתוח לציבור או בית עסק – מסכום של 5,000 ₪ כפי שקבוע היום, ל-10,000 ₪.

    קיום אירוע, מסיבה, כנס, טקס, פסטיבל, מופע בידור או מופע אומנות בניגוד לתקנות – מסכום של 5,000 ₪ כפי שקבוע היום ל-20,000 ₪.

    הפרת האיסור על פתיחת מוסד חינוך – מסכום של 5,000 ₪ כפי שקבוע היום ל-20,000 ש"ח. כפי שכבר אמרנו ההמשלה החליטה כי פרטי ההצעה יידונו בקבינט הקורונה.



    0 תגובות