לפני כניסת שבת: הקבינט אישר הקלות נוספות

    צבי טסלר 1 Comment on לפני כניסת שבת: הקבינט אישר הקלות נוספות

    קבינט הקורונה אישר הקלות נוספות: בין היתר הותרו קיום תפילות עד 10 אנשים במבנה ו-20 אנשים בשטח פתוח, שיעורי נהיגה, פתיחת מספרות ומכוני קוסמטיקה, צימרים ודברים נוספים

    צילום: פלאש 90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך להחלטת קבינט הקורונה ביום חמישי, הקבינט אישר לפני כניסת השבת במשאל טלפוני את התקנות הבאות:

    – ניתן יהיה לקיים אימון ותחרויות לספורטאים תחרותיים, ילדים ונוער, ובענף השחייה והספורט המוטורי – גם בגירים

    – ניתן יהיה לקיים שיעורי נהיגה בכפוף להוראות של נסיעה ברכב פרטי – עד נהג ושני נוסעים ברכב.

    – ניתן יהיה להפעיל מסגרת רווחה ושירותים נוספים המנויים בסעיף 11(ב) לחוק, שלא רק בעבור טיפול סוציאלי חיוני. תיקון זה יאפשר בין היתר הפעלת שירותים במסגרת "מרכזי יום ומועדונים לאזרחים ותיקים" או שירותים להפגת בדידות המיועדים לאזרחים ותיקים, לרבות אלה שאינם במסגרת שירותי הרווחה של הרשות המקומית וכן ספריות לעיוורים.

    – מותרת הפעלת מקום עבור אימון או תחרות של ספורטאי מקצועי וכן של ספורטאי תחרותי.

    – בנוסף להפעלתם של שמורות טבע וגנים לאומיים תתאפשר גם הפעלתם של שטחים פתוחים של אתרי מורשת ואתרי עתיקות.

    – צימרים: תתאפשר הפעלת מתחם אירוח, עם עד 4 יחידות אירוח נפרדות לגמרי, כאשר כל יחידה תשמש בעבור אנשים הגרים יחד, בלבד. הפעלת מתחם אירוח בניגוד לתנאים מהווה עבירה שהקנס בגינה – 5,000 ש"ח.

    – תתאפשר הפעלתם של מקומות למתן טיפולים לא רפואיים בגוף האדם, כגון מספרות וטיפולי יופי וקוסמטיקה, וכן טיפולי רפואה משלימה. בכפוף לתנאים הקבועים בתקנות, כולל חובת תיאום ביקור מראש. יובהר כי טיפולים אלה כוללים גם טיפולים כגון רכיבה טיפולית, טיפול נפשי או רגשי וכד' וכן בריכות טיפוליות.

    – תתאפשר הפעלת מתחמי דרייב-אין לצורך צפייה בסרט.

    – תפילה – תתאפשר עד 10 אנשים במבנה ו – 20 אנשים בשטח פתוח, יודגש: תפילות בלבד. תפילה בבית תפילה עם מספר אנשים גבוה מהמותר מהווה עבירה פלילית (שהקנס בגינה 500 ש"ח לכל אחד מהנוכחים).

    – אירועים מסוג חתונה, מסיבה, טיול מאורגן או טקס – יתאפשר קיומם עם עד 10 אנשים במבנה או 20 בחוץ (ולכל היותר עד 20 אנשים).

    – חל איסור על ארגון או השתתפות באירוע מסוג: אירוע ספורט, כנס, פסטיבל ומופע בידור ואומנות.

    – חל איסור על מפעיל מקום ציבורי ועסקי או מחזיק במקום פרטי לקיים אירוע אסור, וחל איסור על נותן שירותים (כגון: שירותי צילום, הסעדה, מוסיקה, תאורה ותשתיות) לתת שירות עבור אירוע אסור או אירוע שמספר המשתתפים בו עולה על המותר – העובר על הוראה זו צפוי לקנס של 5,000 שח.

    – תחול חובת שמירת מידע על ידי מחזיק של מקום ציבורי או עסקי שהכניסה אליו נעשית בתיאום או בהזמנה מראש לצורך מסירתה במקרה הצורך לשם ביצוע חקירה אפידמיולוגית (כגון מקום למתן טיפולים לא רפואיים בגוף האדם, מקום למתן טיפול רפואה משלימה ועוד).

    תוקף התקנות עד ליום 14.1.20.

    תחילתן של התקנות תהיה ביום י"ד בחשוון התשפ"א בשעה 6:00 בבוקר (1 בנובמבר 2020). התקנה לעניין הגבלת אירועים והנגזרות הפליליות מהוראה זו ייכנסו לתוקף באותו יום בשעה 14:00. התקנה לעניין הפעלת מקום עבור אימון של ספורטאים תחרותיים ומקצועיים תחל ביום 31.10.20.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למהההה למה סגרו ולמה עדין לא פותחים חניות קטנות למי שנקראו לו הנעלים,!!!.
      ולמהההה סגרו את חדרי הכושר!!! המקום הכי טוב לנפש ולשמירה על משקל תקין!!!!