מראשון: תותר פתיחת בי"כ למניין מתפללים בלבד, מספרות ורפואה משלימה

    איתי גדסי No Comments on מראשון: תותר פתיחת בי"כ למניין מתפללים בלבד, מספרות ורפואה משלימה

    קבינט הקורונה התכנס ואישר הקלות נוספות למשק לאור הירידה בנתוני התחלואה. פתיחת חנויות הרחוב נדחתה בשבוע, אך ייתכן ופתיחתם תוקדם במידה ונתוני התחלואה ימשיכו לרדת. שר האוצר תקף את כחול לבן: "אם העסקים הקטנים צריכים לסמוך עליכם, עדיף להם שיארזו"

    בית כנסת צילום: פלאש90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קבינט הקורונה התכנס אמש בשעות הלילה, ואישר את השלב השני ביציאה מההגבלות המחמירת לאור נתוני התחלואה בימים האחרונים המבשרים על ירידה מתמשכת, על פי החלטת הקבינט:  ביום א', 1.11.20 יחל השלב השני בתכנית היציאה הכולל: יתאפשרו פתיחת בתי כנסת עד 10 מתפללים במבנה ו20 מתפללים בחוץ.

    כיתות א'-ד' יפתחו לפי מתווה שכבר התפרסם אמש לפיו הלימודים יתקיימו 4 ימים בשבוע והתלמידים יחולקו לפי קבוצות של פחות מ-20 ילד. חובת עטיית מסיכה מכיתה א'.

    כמו כן יתאפשרו טיפולי 1*1 (מספרות, קוסמטיקה וכיוצ"ב), רפואה משלימה, צימרים במשפחות גרעיניות ללא חדרי אוכל משותפים ובריכות. הקבינט התכנס היום (שישי) שוב ויאשר את התקנות.

    הקבינט החליט לדחות את פתיחת חנויות הרחוב לתאריך ה-8.11  למרות התנגדותו החריפה של שר האוצר. עם זאת הובהר בקבינט כי אם הירידה בתחלואה תגיע קודם לכן, לממוצע שבועי של 500 נדבקים ליום (או למטה מכך) – ניתן יהיה להקדים את הפתיחה.

    שר האוצר תקף את ההחלטה וכתב: "‏כחול לבן עוד פעם נלחמים כאריות ונופלים כזבובים. סיפרו כל היום שיאבקו בעד החנויות והעסקים הקטנים וכעת מסתדרים בשלשות ופועלים נגד. אני מכבד את מי שיש לו עמדה אחרת מדעתי, אבל לא את המתקפלים והלא ישרים. אם העסקים הקטנים צריכים לסמוך עליכם, עדיף להם שיארזו".

    בנוסף, הוחלט בקבינט לצמצם את שלבי היציאה מההגבלות ל-6 שלבים בלבד.

    כמו כן, משרדי החינוך, הבריאות, האוצר, ההשכלה הגבוהה ומשרד רה"מ יגבשו מתווה נפרד לפתיחת מלאה של מערכת החינוך.

     

     

     



    0 תגובות