השר אשכנזי: "יש להעניק יותר סמכויות לראשי הרשויות"

    איתי גדסי No Comments on השר אשכנזי: "יש להעניק יותר סמכויות לראשי הרשויות"

    שר החוץ וחבר קבינט הקורונה, גבי אשכנזי: "יש לבזר סמכויות לראשי הרשויות, כך שיקבלו יותר עצמאות בקבלת החלטות בנושאי מערכות החינוך, פתיחת העסקים, האכיפה וההסברה בשטח המוניציפלי שלהם" • יו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס: "אין תחליף לניהול מקומי במצב הזה, ויש לדאוג להעברת הסמכויות הנדרשות לידי הרשויות המקומיות"

    צילום: יהונתן סמייה, דוברות הכנסת
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ וחבר הקבינט, גבי אשכנזי קיים פגישת עבודה עם יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס וראשי רשויות נוספים.

    בדיון בו השתתפו עשרות ראשי רשויות, הסכים השר אשכנזי עם עיקרי המלצות המשתתפים ואמר: "טענתי כבר בתחילת הדרך כי יש להרחיב את הסמכויות לראשי המועצות והערים ואני שמח שהמלצתי לשלב את יו"ר המרכז השלטוני בקבינט הקורונה התקבלה".

    אשכנזי פנה לראשי הרשויות ואמר "אתם אלו שמכירים הכי טוב את צרכי התושבים ויודעים לתת מענה מהיר ואיכותי. המענה והטיפול בתושבים בעידן קורונה זהה למענה בזמן חירום ומלחמה. אני מאמין כי יש לבזר יותר סמכויות לראשי הרשויות ולתת להם יותר עצמאות בניהול תחומים רבים בשטחם המוניציפלי, בדגש על פתיחת מערכות החינוך והעסקים, האכיפה וההסברה. בנוסף, יש לחזק את הקשר בין פיקוד העורף והרשויות בתחום מערך הבדיקות וחקירת שרשרת ההדבקה".

    חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות, הודה לשר אשכנזי על קיום המפגש ואמר: "אנחנו מאמינים שהניהול המיטבי של התכנית יהיה באמצעות תכנית הרמזור ושמחים שהשר אשכנזי מאמין בתכנית ופועל לקידומה. אין תחליף לניהול מקומי במצב הזה, ויש לדאוג להעברת הסמכויות הנדרשות לידי הרשויות המקומיות. אני מודה לשר על האוזן הקשבת ושיתוף הפעולה שיקדמו את המאבק בנגיף הקורונה".

    השר אשכנזי הודה לכל המשתתפים על שיתוף הפעולה ומנהיגותם ואמר כי יעלה את ההמלצות שעלו בדיון בפני הקבינט.



    0 תגובות