בעקבות פניית 'חוננו': תיק החקירה כנגד הנהג שתקף בחור ישיבה נפתח

    איתי גדסי No Comments on בעקבות פניית 'חוננו': תיק החקירה כנגד הנהג שתקף בחור ישיבה נפתח

    נהג אוטובוס בקו 9 בירושלים, תקף בחור ישיבה ואף ניסה להשליך אותו מהאוטובוס. בחור הישיבה התלונן נגד הנהג במשטרה אך תיק נסגר יום למחרת

    אילוסטרציה צילום: פלאש90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נהג האוטובוס שתקף בחור ישיבה נחקר לפני מספר ימים. התיק שנסגר מיד עם הגשת התלונה נפתח מחדש ונלקחה עדות מהמתלונן. זאת עקב ערעור לפרקליטות כנגד החלטת משטרת ירושלים שהוגש על ידי ארגון חוננו בשבוע שעבר.

    כזכור, מדובר במקרה שארע לפני כשבועיים, בו הוגשה תלונה כנגד נהג "אגד" של קו 9 בירושלים על תקיפת בחור ישיבה. ע"פ התלונה הכה הנהג את הבחור באגרופו ואף ניסה להשליך אותו מהאוטובוס, וכל זאת משום שסבר כי הוא חבר של אדם שדפק על דלתות האוטובוס מבחוץ וכנראה אף ירק לכיוון הנהג.

    לאחר שהבחור שהותקף הדגיש בפני הנהג כי אין לו כל קשר לאותו אדם, החל הנהג לקלל ולתקוף אותו. שוטרים שהוזעקו למקום על ידי הבחור לקחו את פרטי הנהג והפנו אותו להגיש תלונה בתחנת המשטרה.

    כפי שפורסם, מיד לאחר התקיפה פנה הבחור לתחנת המשטרה להגיש את התלונה, כהמלצת השוטרים בשטח. בשל מגפת הקורונה התבקש להגיש את התלונה באופן מקוון, וכך עשה. להפתעתו, זמן קצר לאחר מכן קיבל הודעה על כך שלא תתקיים חקירה פלילית בנושא.

    בבירור בתחנת "לב הבירה" נאמר לבא כוחו שבדו"ח הפעולה שנכתב ע"י השוטרים בשטח לא צוין שהוכה באגרוף ומוזכר בו רק שנדחף על ידי הנהג התוקף ולכן התיק נסגר.

    בערר שהוגש לפרקליטות דרש עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו שמייצג את הבחור: "להורות למשטרה לפתוח את תיק החקירה ולהביא להעמדה לדין של התוקף". ביום שני נודע כי המשטרה פתחה את תיק החקירה.

    מעו"ד בלייכר נמסר בתגובה: "בעקבות הפנייה של ארגון חוננו החקירה נפתחה על ידי משטרת ישראל והנהג נחקר. אנו מקווים שהחקירה תמוצה והנהג יועמד לדין ובכך ישוב ביטחון אזרחי ישראל הנוסעים באוטובוס".



    0 תגובות