מכבי החלה לבצע MRI ע"י אסותא חיפה

    עפר גדנקן No Comments on מכבי החלה לבצע MRI ע"י אסותא חיפה

    מכשיר MRI חדש הופעל על ידי אסותא לטובת חברי מכבי באזור הצפון וינגיש עבורם את הבדיקה החשובה, קרוב לבית ובזמינות גבוהה, כאשר הצפי הוא ל 10,000 בדיקות כבר בשנה הראשונה

    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהיום, חברי מכבי שירותי בריאות בצפון יוכלו לבצע בדיקות MRI במכשיר החדש שמוצב ומופעל על ידי בית החולים אסותא חיפה ברישיון משרד הבריאות.

    הצבת המכשיר תסייע בקיצור תורים ותגדיל משמעותית את זמינות הבדיקה למתגוררים באזור, שיוכלו לבצע בו את רוב בדיקות ה- MRI, לרבות עמוד שדרה, ראש, בטן ועוד, כל זאת במימון מלא של מכבי שרותי בריאות וכנגד טופס התחייבות והפניית רופא. המכשיר הוצב בחיפה במתחם קניון הסינמול הנגיש למרכזית המפרץ החדשה על ציר תנועה מרכזי ופעיל.

    ראש מחוז הצפון של מכבי, ד"ר גלית קאופמן: "מדובר בבשורה אדירה לתושבי הצפון. הודות לשיתוף הפעולה עם אסותא, חברי מכבי הזקוקים לשירותי MRI ייהנו מקיצור תורים משמעותי, ימנעו מהגעה מיותרת לבית החולים ולאזורים מרוחקים ויוכלו לקבל מענה מקצועי ונגיש בזמינות מיטבית. אנו נמשיך לשאוף ולהעניק רפואה חדשנית ומתקדמת".

    לדבריו של מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים גידי לשץ: "הנגשה של שירותי רפואה מתקדמים לכל הארץ היא חלק בלתי נפרד מה'אני מאמין' שלנו באסותא. כחלק מזה, אנחנו רואים חשיבות רבה בהנגשת בדיקות MRI גם לתושבי הצפון, קרוב לבית ובזמינות גבוהה, ושמחים לחבור למכבי שירותי בריאות לטובת חבריה".



    0 תגובות