שר הבריאות: "אני מודה, אשפוזי בית הוא הפתרון המועדף לקראת החורף"

    אסתי פלד No Comments on שר הבריאות: "אני מודה, אשפוזי בית הוא הפתרון המועדף לקראת החורף"

    שר הבריאות בריאיון ל"מהדורה המרכזית" אומר לראשונה כי ההנחיה למערכת הבריאות לקראת החורף להתמודדות עם הקורונה היא פתרון אשפוזי בית, "קיימתי מספר פגישות בנושא עם קופות החולים, וזה יצא לדרך". אדלשטיין מתריע מחזרה לערים אדומות בגלל הפרת הנחיות

    צילום: פלאש 90
    9:16
    19.03.24
    איתי גדסי No Comments on מתגבשת קואליציה בבני ברק; ש"ס בדרך לאופוזיציה?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות יולי אדלשטיין התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והודה כי היוזמה החרדית לאשפוזי בית לחולי קורונה היא צודקת וכך נערכים לקראת החורף, "התחלנו לבנות תקציב והנחיות למתווה אשפוזי הבית. אני מודה שזה הפתרון המועדף ביותר לקראת החורף". עוד הוסיף השר, "קיימתי מספר פגישות בנושא עם קופות החולים, וזה יצא לדרך".

    על דבריו נגד ההפרות ברשויות החרדיות מבהיר אדלשטיין, "אני מברך את הרשויות החרדיות שהפכו לירוקות, ועדיין אומר שקומץ מפירי ההנחיות עלולים להחזיר את העיר לצבע האדום במהירות".

    אדלשטיין תקף את חברי הכנסת שקוראים להחזרת פעילות המשק, לדבריו, "כל חברי הכנסת שאינם בממשלה, מעל 80 איש, כולם בעד חזרה לשיגרה ודחופים לפתוח את המדינה. מוזר שאין אחד שחושב שזה מוקדם מידי, מוזר שאף אחד מהם לא למד מהגל הראשון, העיקר פופוליזם זול".

    על פרויקטור הקורונה החדש אומר שר הבריאות, "הנחיות של הפרויקטור הוא ניהול רפואי. מי שמוסמך לתת הנחיות זה משרד הבריאות, ולכן פרופ' נחמן אש הוא בעל ניסיון רפואי וניהולי יחד. הוא מכיר היטב את כל המגזרים בשיראל".

     



    0 תגובות