ח"כ אשר דורש מראה"מ להתערב ביוזמת החרגת המחלימים מהמגבלות

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אשר דורש מראה"מ להתערב ביוזמת החרגת המחלימים מהמגבלות

    ח"כ יעקב אשר משגר מכתב נוקב לראה"מ, על רקע הקפאת עבודת צוות משרד הבריאות שעבד על היוזמה להחריג את מחלימי הקורונה ולהכניסם חזרה לעבודה. אשר מבהיר במכתב, "ועדת החוקה בראשותי לא תקבל בשום אופן ההססנות וגרירת הרגליים מצד משרד הבריאות"

    חבר הכנסת יעקב אשר, ח"כ יעקב אשר, חה"כ אשר
    ח"כ יעקב אשר
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת חוקה יעקב אשר מאיץ בראש הממשלה לקדם את היוזמה שמוביל, להחריג מעל 300 אלף ישראלים שהחלימו בתוספות אלפים רבים שיצאו מחלימים בסקר הסרולוגי ממגבלות הקורונה. ע"פ התוכנית שמציע אשר משרד הבריאות יעניק לכל מחלים תעודת זיהוי של "מחלים קורונה".

    המחלימים אומר אשר יוכלו להניע את גלגלי המשק ויקלו את התמודדות בפתיחת עסקים ועזרה למערכת החינוך. משרד הבריאות שותף ליוזמה ומקדם אותה. אך משום מה בשבוע האחרון עבודת הצוות של משרד הבריאות על התוכנית בראשות המשנה פרופ' גרוטו הוקפאה.

    במכתב נוקב ששיגר אשר לראה"מ בעקבות הסחבת שמשרד הבריאות נוקט בעניין המתווה להחרגת מחלימים: "חוששני שיש מי שתוקע מקלות בגלגלים משיקולים שאינם ענייניים".

    בסיום מכתבו מבקש ח"כ אשר מראה"מ, "אבקש את התערבותך בנושא חשוב זה ואת קידומה של החלטת קבינט להכרה בתעודת ה'מחלים' להחרגה אינדיבידואלית מכלל הגבלות הקורונה ללא עיכובים".

    אשר מבהיר כי "ועדת החוקה בראשותי לא תקבל בשום אופן את הסטגנציה, ההססנות וגרירת הרגליים מצד משרד הבריאות בנושא אקוטי זה שנדרש ביותר בעת הזו גם עבור המשק וגם עבור רווחתם של אזרחי ישראל".

     



    0 תגובות