גנץ בצפון: "אם חיזבאללה יפעל – לבנון תשלם את המחיר"

    קובי פינקלר No Comments on גנץ בצפון: "אם חיזבאללה יפעל – לבנון תשלם את המחיר"

    שר הביטחון בני גנץ סייר בתרגיל הרב-זירתי "חץ קטלני" המתקיים בימים אלו בצפון. גנץ אמר בתום הסיור כי אויבי ישראל לא נחים לרגע לא בדרום ולא בצפון ושיגר מסר לאיראן, "נמשיך לפגוע בתהליכי ההתעצמות שלהם ונהיה מוכנים לכל מערכה"

    גנץ בתרגיל צילום: David Cohen/FLASH90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המתיחות בגבול הצפון, בימים אלו נערך תרגיל רב-זירתי משולב בצפון הארץ תחת השם "חץ קטלני" לשיפור הכשירות ההתקפית של צה"ל. שר הביטחון בני גנץ סייר היום (שלישי) בתרגיל יחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, מפקד ההכשרות אלוף מוטי ברוך ומאו"ג 162 סהר צור.

    גנץ אמר בסיום הסיור: "נדבך מהותי בביטחון של מדינת ישראל הוא כשירותו של צה"ל. אני מברך על התרגיל רחב ההיקף שמתקיים כמעט בכל מקום בארץ כרגע. אויבנו לא נחים- לא בצפון, לא בדרום, לא קרוב ולא רחוק- ואנחנו נמשיך להגן על אזרחי מדינת ישראל, נמשיך לפגוע בתהליכי ההתעצמות שלהם ונהיה מוכנים לכל מערכה".

    על רקע הדיונים בין ישראל ללבנון בתיווך האמריקנים על הגבול הימי, והקריאות מתוך ללבנון לחתור לשלום עם ישראל, אמר גנץ "אני שומע גם קולות חיוביים בלבנון שמדברים אפילו על שלום עם ישראל, שמקיימים אתנו תהליכים כמו עיצוב הגבול הימי".

    גנץ הוסיף, "אזרחי לבנון צריכים לדעת שחיזבאללה הוא הבעיה שלהם – ולא מדינת ישראל. אם חיזבאללה יפעל כנגד מדינת ישראל- לבנון בסופו של דבר תשלם את המחיר ואנחנו כאן בשביל להיות מוכנים לרגע אני מקווה, שלא יגיע".

    שר הביטחון בני גנץ בירך את פרופ' אש על מינויו לפרוייקטור הקורונה ואמר: "ביקרתי הבוקר בבועיינה נוג'ידאת, אחד היישובים האדומים שאנחנו פועלים בו במסגרת תוכנית אנשי חיל ויחד עם פיקוד העורף. זו הזדמנות גם לברך את פרופסור נחמן אש על מינויו לפרוייקטור הקורונה. אני ונחמן מכירים שנים רבות והוא יקבל ממערכת הביטחון את כל הסיוע האפשרי בכדי שיצליח בתפקידו".

    אתמול סייר גנץ ביחד עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ומפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין במפקדות הראשיות של התרגיל בקריה בתל אביב.



    0 תגובות