מנכ"ל משרד החינוך לשעבר: "היו צריכים לחלק את כיתות א-ב"

    אסתי פלד 2 Comment on מנכ"ל משרד החינוך לשעבר: "היו צריכים לחלק את כיתות א-ב"

    מנכ"ל משרד החינוך עד לאחרונה שמואל אבוהב בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מציע לשפר את התוכנית לחזרת כיתות א-ד ללימודים ומצביע על הכשלים בהחלטה לא לחלק את כיתות א-ב, "אין אפשרות ללמידה מרחוק בגילאים הקריטיים" | האזינו

    שמואל אבוהב צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    מנכ"ל משרד החינוך לשעבר משואל אבוהב, התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס להחלטת הקבינט הערב, "ההחלטה להחזיר את הילדים בראשון הקרוב מכיתות א-ד זאת החלטה נכונה" אומר אבוהב אך יחד עם זה, "ההחלטה איך להחזיר היא שנויה במחלוקת".

    אבוהב שם דגש על הנזקים שמצטברים כעת, "הילדים נמצאים בתחושת בדידות, חוסר יציבות ותחושה מאיימת. הבית נעשה בית לחוץ כי הוא 12 שעות עם ילדים. יש 250 אלף ילדים במצבי סיכון".

    בנוסף, אבוהב מצביע על הכשלים בהחלטה, "בגלל שמשרד החינוך נערך לכך שכיתות א-ב לומדים בכיתות מלאות ולא חצויות. ואלה הם כיתות קריטיות – כי הם אינם יכולים ללמוד בלמידה מרחוק. ההורים צריכים ללמד במקום והם אינן יכולים לצאת לעבוד. היו צריכים לחלק את כיתות א-ב, וחצי למידה מרחוק וחצי למידה פיזית".

    התוכנית שאבוהב מציע היא לאור ההחלטה שהתקבלה כבר, "להחזיר את הילדים במיידית. צריך לנטר את הפערים הלימודיים וזאת אחריות של כל מורה. בנוסף צריך לנטר את הקשיים של כל הילדים".

    וההיערכות לבאות, "אם המגיפה תהיה איתנו עד סוף השנה, צריך לקלוט כפול מורים למערכת. שזה יעלה 2 מיליארד ש"ח ולאתר מקומות חילופיים ללימודים כמו בתי כנסת אולמות וכו ללמידה עד סוף השנה".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      זה מה שעושים ברסי

    2. 1

      נכון ,בהחלט ,הכיתות הנמוכות חשובות הרבה יותר…