הפסיכיאטר המחוזי קבע: רוצחו של הרב שי אוחיון הי"ד כשיר לעמוד לדין

    אליהו גרין No Comments on הפסיכיאטר המחוזי קבע: רוצחו של הרב שי אוחיון הי"ד כשיר לעמוד לדין

    עם תחילת משפטו של המחבל הנתעב שרצח את הרב שי אוחיון הי"ד, הוגשה לבית המשפט חוות דעתו של הפסיכיאטר המחוזי אשר בדק וקבע כי המחבל כשיר לעמוד לדין ואחראי על מעשיו

    בית משפט. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד, החל הבוקר (שני) משפטו של המחבל שרצח את הרב שי אוחיון הי"ד בפיגוע הדקירה הקשה בפ"ת. עם תחילת המשפט הוגשה לבימ"ש חוות דעתו של הפסיכיאטר המחוזי אשר בדק וקבע כי המחבל כשיר לעמוד לדין ואחראי על מעשיו. בכך בעצם נדחתה טענת המחבל ועורכי דינו כי הוא אינו כשיר לעמוד לדין.

    נזכיר, כי אתמול דחה בימ"ש העליון את עתירה המחבל יחד עם ארגון השמאל הקיצוני המוקד להגנת הפרט, אשר מסייע למחבל ולמשפחתו, וקבע כי צה"ל רשאי להרוס את בית המחבל. בדעת מיעוט, שנדחתה, קבע השופט מני מזוז כי אין להרוס את בית המחבל.

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מלווה את משפחתו של הרב אוחיון מסר "כפי שמתברר פעם אחר פעם עם ישראל מתמודד מול אוייב אכזרי בעל פרופיל משתנה שכל מאוויו זה רצח יהודי באשר הוא יהודי. מול תאוות רצח כזאת מדינת ישראל צריכה לזקוף ראש ולהילחם בלא להירתע לא מהאוייב מחוץ ולא מגורמים מבית האוחזים במוקדי כוח והפועלים להחליש את ביטחון המדינה. יש ארגונים במימון זר שמיד לאחר כל פיגוע נתאב מסייעים למחבלים ולא בוחלים בשום טענה, מבחינתם ניתן לחלץ מחבל מהעמדה לדין בהמצאת מצבים נפשיים, ולמנוע הריסת בתי מחבלים בהבאת טיעונים הזויים ושיקריים. לצערנו לעיתים ישנם בבתי המשפט שופטים שתומכים בקו זה. שמח שבמקרה שלנו הדבר לא צלח".



    0 תגובות