לפיד שיקר והסית: "אלעד העיר האדומה בארץ"

    אפרים דוד 3 Comment on לפיד שיקר והסית: "אלעד העיר האדומה בארץ"

    בפוסט שקרי ומסית שפרסם יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד, טען לפיד כי "אלעד היא המקום האדום ביותר בארץ" | הגולשים תקפו את דבריו כשלצדם העובדות הנכונות ולפיד התנצל, בערך

    לפיד צילום: גיל יערי, פלאש 90
    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו סמוך לבית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עובדות ואג'נדה של שקרים. יו"ר האופוזיציה, יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, הפיץ הבוקר שקר גס על העיר החרדית אלעד.

    בפוסט שהעלה היום (שני), כתב לפיד כך: "‏הודעה שקיבלתי הבוקר מפארמדיק באמצע משמרת: אני עוד שניה אני מתפוצץ. עובד בקופת חולים באלעד, המקום האדום ביותר בארץ. הרחובות מלאים בילדים עם תיקים על הגב, בכל הגילאים, בדרך לבית ספר. הילדים שלי תקועים בבית כבר חודשים. ענת בבית עם כולם בזום מנסה לעבוד, פה כרגיל".

    "הפראמדיק" העלום ממשיך וכותב, "המדינה איבדה שליטה.‏ יש מה לעשות. אפשר להכשיר מרחבי למידה פתוחים, לתת לרשויות המקומיות את הסמכות והאחריות, בדיקות בשטחי בית הספר. אפשר לעשות כל כך הרבה. ממשלה משותקת". פרסם לפיד, לא לפני שתייג את צמד המילים מחדל נתניהו.

    אך דא עקא, נתוני התחלואה מפורסמים מדי יום וגם אם מאד נחפש, לא נמצא את הקשר בין הנתונים לבין הציוץ המבוסס על הודעת הוואטסאפ העלומה של "הפראמדיק", שקיבל ופרסם מר לפיד.

    מזה כשבוע העיר אלעד איננה מוגדרת כאדומה. בתאריך ה-19.10 העיר שינתה את סימונה לכתום ולאחר מספר ימים, ב-23.10, העיר עברה לסימון צהוב. אתמול (ראשון) העיר הוגדרה כירוקה.

    מעבר לכך, בטבלה מקצועית שפרסם ערן סגל ממכון וייצמן עולה, כי מקדם ההדבקה (R) בעיר אלעד, נמוך מ-1. המשמעות, חולה מאומת בעיר אלעד מדביק פחות מחולה אחד. נתון חיובי מאד לעיר בישראל, כל שכן לעיר בעלת אופי חרדי המאכלסת משפחות ברוכות ילדים.

    ח"כ יאיר לפיד, שהבין את טעותו לאחר כשעה בו הפוסט שפרסם זכה לחשיפה רבה, העלה פוסט נוסף, בו לא התנצל אך כתב: "קיבלתי תיקון שאלעד הפכה הבוקר לעיר ירוקה. מברך את ראש העיר והתושבים".

    אך גם ציוץ זה אינו נכון, גם אם מתקרב לאמת. כאמור, העיר אלעד הפכה ירוקה אתמול ואיננה אדומה כבר שבוע. הניסיון לייצר מצג שווא שרק הבוקר הפסיקה להיות אדומה, משל אין שלבי ביניים של כתום וצהוב, הוא ניסיון לרכוב על השקר שהפיץ לפיד שעה קודם לכן.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שקרן כרוני שונא אנשים בכלל ודתיים בפרט
      היית שהוא כעיתונאי ואתה נשוא יותר כח"כ