ח"כ גפני בריאיון: "אנחנו בתקופה שאין הנהגה. בחירות יהיו אסון"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ גפני בריאיון: "אנחנו בתקופה שאין הנהגה. בחירות יהיו אסון"

    יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני בריאיון ראשון לאחר החלמתו ל"מהדורה המרכזית" מותח ביקורת פנים חרדית על טרפוד ההצעה שלו לראה"מ להכניס יועצים חרדיים למל"ל בתהליך קבלת ההחלטות, "ראה"מ וראש המל"ל הסכימו, אך עד לרגע זה זה לא יתבצע, בגלל דרישה של ייצוג לעוד זרמים. זה קורה כי אין מנהיגות"

    משה גפני צילום: פלאש 90
    8:15
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on בצלאל קאהן: "המדינה הפרה את התחייבותה; היינו למשיסה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יו"ר דגל התורה ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס למשבר הקואליציוני בתוך הממשלה על רקע משבר הקורונה ואמר, "אנחנו בתקופה שאין הנהגה, הממשלה לא מתפקדת, כל שר מושך לכיוון שלו, אין תקציב, וזו המציאות. אם זה יוביל לבחירות זה יהיה אסון למדינה".

    גפני הביע ביקורת פנים חרדית על חוסר תפקוד מול הממשלה, וסיפר על הפגישה עם ראה"מ וראש המל"ל, "הצעתי לפני כמה חודשים להקים צוות בתוך המל"ל של נציגים חרדים שיתנו יעוץ כדי שהציבור יבין מה רוצים ממנו. ראה"מ וראש המל"ל הסכימו, אבל באו אנשים ודרשו נציגים גם מהמגזר שלהם, ומאז הכל נתקע. מקבלים החלטות על שמחת תורה בלי להבין בכלל במה מדובר".

    גפני הביע התנגדות ליד הקשה כנגד האזרחים וסיפר כי "דיבר איתי הבוקר ח"כ אשר שהוא יו"ר ועדת החוקה ואני מקוה שהוא לא יאשר אצלו בוועדה את תקנות הגדלת הקנסות הבלתי פרופורציונליות שרה"מ מבקש לאשר כעת, זה לא הגיוני ולא פרופורציונלי".

    על  העלייה הדרמטית של בנט בסקרים והסיכוי לשיתוף פעולה חרדי מולו אמר גפני, "בנט נכנס בתוך התפר ואומר אני ינהיג ובסקרים מקבל הרבה מנדטים, הוא מדבר יפה ואין משהו אחר, אם זה רציני אני לא בטוח".

    על שיתופי פעולה עם האופוזיציה מבהיר גפני בריאיון, "אני מדבר עם כולם. בניגוד לרב ליצמן שמתעלם באופן מופגן מלפיד, אני מדבר איתו, הוא התקשר אליי ואמר לי שלמרות שאין לו הסכמות על כלום, משכן הכנסת אוהב אותי. אני לא אשב אתו בממשלה" הבהיר גפני והוסיף "לדבר אני מדבר עם כולם".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גפני הלוואי שיהיו בחירות לא אתם החרדים ולא נתניהו יהיו בשלטון הרסתם את המדינה ואתה עכשיו אומר הממשלה לא מתפקדת הממשלה זה אתה וחבריך החרדים וביבי הקלפי יחלפו אתכם רוצים בחירות דחוף