מעבדת בדיקות הקורונה הגדולה בישראל צפויה להיפתח בירושלים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מעבדת בדיקות הקורונה הגדולה בישראל צפויה להיפתח בירושלים

    מעבדת בדיקות הקורונה הגדולה בישראל צפויה להיפתח בירושלים | ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הגיע לביקור ראשון במעבדת בדיקות הקורונה הגדולה בישראל של חברת AID Genomics

    צילום: דוברות העירייה
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע הבא עתידה להיפתח מעבדת בדיקות הקורונה של חברת AID Genomics. המעבדות עתידות לבצע כ – 50,000 בדיקות קורונה ביום רק במעבדה הירושלמית כאשר הקיבולת הארצית של מדינת ישראל עומדת היום על 50,000.

    הבדיקות הן בדיקות מהירות ותוצאותיהן צפויות להגיע עד שלוש שעות מרגע ביצוע הבדיקה.

    בסיור החשיפה הראשון שנערך היום השתתפו ראש העיר ירושלים, משה ליאון, שניר זנו, מנכ"ל AID Genomics
    ופרופ' יצחק חביב, המדען הראשי של חברת AID Genomics.

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "זוהי בשורה של ממש לעיר ירושלים. אנו צפויים להקים עמדות בידוק ברחבי העיר ואני מקווה שבאמצעותן נוכל לפתוח את אירועי התרבות והספורט בעיר בטווח זמן הקרוב באופן בטוח. בנוסף, החברה תגייס כ-150 עובדים ירושלמים חדשים שזוהי תרומה ישירה לכלכלה הירושלמית. אני מאחל לחברה הצלחה רבה והמשך עשייה בעיר".

    מדבריו של שניר זנו, מנכ"ל AID Genomics: "אנחנו שמחים להוביל את חברת AID Genomics ולהקים בירושלים את המעבדה הגדולה ביותר במזרח התיכון. כחלק מהמהלך אנו מתכננים לאפשר מדי יום כ-50,000 בדיקות קורונה במעבדה החדשה בירושלים, כלומר להכפיל את מספר הבדיקות המתקיימות היום. אנו מאמינים שבאפשרותנו לגייס עוד עובדים איכותיים שעבדו בטבע בעבר, ושיצטרפו אלינו למתחם המחודש. זוהי היערכות הכרחית של מדינת ישראל לקראת החורף ואנחנו שמחים לקחת חלק במאמצים אלה".



    0 תגובות