נסגר מיון מאומתי קורונה בביה"ח אסותא אשדוד

    צבי טסלר No Comments on נסגר מיון מאומתי קורונה בביה"ח אסותא אשדוד

    מחלקת מיון מאומתי קורונה בבית החולים אסותא אשדוד נסגרה בעקבות המשך הירידה במספר מטופלי נגיף הקורונה

    צילום: Roni Schutzer/Flash90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות המשך הירידה במספר מטופלי נגיף הקורונה, הוחלט בימים האחרונים על סגירתו של מיון המאומתים בבית החולים אסותא אשדוד והחזרתו לשמש כמיון מהלכים.

    לפני כחודש, ולאור העלייה בכמות מטופלי נגיף הקורונה הוחלט על פתיחת מחלקה חדשה אליה יגיעו מטופלים מאומתים באמצעות מד"א לשם הערכה רפואית של מצבם והחלטה האם זקוקים לאשפוז. כאמור, לאור המשך הירידה במספר המטופלים המפונים לבית החולים, הוחלט לסגור את המחלקה.

    ד"ר חגית סרבגיל ממן, סגנית מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: "בשיא תחלואת הקורונה בחודש שעבר, פתחנו מתחם חדש למיון מאומתי קורונה. הצורך בהקמת המחלקה נועד על מנת להכיל את כמות המאומתים הגדולה שהופנתה ע"י מד"א אלינו מהעיר אשדוד וסביבותיה, ללא עיכוב. מתוך חובה ואחריות להמשיך להעניק למטופלים שלנו את הטיפול הטוב והמהיר ביותר נבנה מתחם עם צוות יעודי".

    "עם הירידה בהיקף התחלואה הוחלט על סגירת המחלקה לעת עתה. הישארותה סגורה, כמו גם המשך ירידה בכמות החולים, תלוי אך ורק בנו, בהתנהלות האישית של כל אחד ואחת והישמעות חסרת פשרות להנחיות. גלו אחריות אישית וציבורית ואפשרו לכולנו למגר את הקורונה ולהגיע לחורף בצורה טובה יותר".

    יצוין כי מחלקת הקורונה בביה"ח פתוחה. מאושפזים בה, 21 חולים. 1 קל, 3 בינוני, ו 17 קשה.



    0 תגובות