נתניהו: "נטיל קנסות כבדים על מוסדות חינוך שנפתחים ללא אישור" • צפו

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "נטיל קנסות כבדים על מוסדות חינוך שנפתחים ללא אישור" • צפו

    ראש הממשלה עדכן הערב: "בשבוע הבא בקבינט אני הולך להביא צעדים נוספים נגד מפרי ההנחיות, לרבות קנסות כבדים על מוסדות חינוך שנפתחים ללא אישור" • ביחס לנושא המדיני: "חתמנו הסכם היסטורי נוסף; זה טוב לכלכלה, למסחר, לתעסוקה ולתיירות"

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (חמישי) להסכם ההיסטורי שנחתם עם בחריין על פתיחת קו תעופה בין המדינות. "כנראה שבמזרח התיכון השמיים הם באמת לא הגבול. היום חתמנו הסכם היסטורי נוסף, הסכם תעופה עם בחריין כמו שעשינו עם האמירויות. אנשים וסחורות יטוסו הלוך וחזור. זה טוב לכלכלה, טוב למסחר, טוב לתעסוקה וטוב לתיירות".

    "ועם זאת", הוסיף "אני יודע שקשה לעצמאים, קשה לעסקים. עשינו הרבה, אבל אני אעדכן על הצעדים הבאים שנעשה כדי לעזור לכם כל הזמן".

    ראש הממשלה התייחס גם לעניין הקורונה ואמר: "ההחלטה האמיצה והלא פשוטה שקיבלנו להנהיג סגר הניבה תוצאות. ישראל הייתה במקום הראשון בעולם ברמת תחלואה, והיום אנחנו כמעט במקום האחרון באירופה ועדיין יורדים. אני רוצה להודות לכם אזרחי ישראל על שיתוף הפעולה ועל הערבות ההדדית. ועם זאת, לא כולם משתפים פעולה, ולכן בשבוע הבא בקבינט אני הולך להביא צעדים נוספים נגד מפרי ההנחיות, לרבות קנסות כבדים על מוסדות חינוך שנפתחים ללא אישור. זה לא מיועד נגד מישהו זה מיועד נגד משהו – נגד הנגיף, נגד המחלה. אני מצפה לשיתוף פעולה של כולם בלי יוצא מהכלל".

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות