פרקליטי נתניהו: "עד היום לא הוצג אישור היועמ"ש לפתיחת החקירה"

    איתי גדסי 5 Comment on פרקליטי נתניהו: "עד היום לא הוצג אישור היועמ"ש לפתיחת החקירה"

    בפרקליטות השיבו לבית המשפט המחוזי בי-ם כי העבירו את כלל המסמכים בתיק 2000 לידי עורכי דינם של ראש הממשלה והזוג אלוביץ'. סנגורי ראה"מ חשפו כי רק היום העוברו אלפי מסמכים חדשים, בנוסף מסמכים קריטיים לא הועברו מהפרקליטות

    צילום: פלאש90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרקליטות הודיעה היום (רביעי) כי השיבה לביהמ"ש המחוזי בי-ם לבקשות עורכי הדין של ראה"מ ובני הזוג אלוביץ' להעביר אליהם מסמכים  שטרם הועברו בתיק 2,000.

    בפרקליטות אמרו, לא זו בלבד ש"ליבת" חומר החקירה הועברה לידי הנאשמים עוד טרם קיום השימועים בתיק, אלא גם כל "חומר החקירה" המצוי בידיה הועבר לעיונם על פי דין, ולא אחת – הועבר לנאשמים אף מעבר לכך.

    כן שבה הפרקליטות ובחנה ביסודיות ובאופן מעמיק את בקשות הנאשמים לקבלת חומרים נוספים, ובהתאם לכך אף הוסיפה והעבירה לידי הנאשמים מסמכים ספורים. משכך, לעמדת הפרקליטות, דין בקשות הנאשמים להידחות.

    סנגוריו של ראש הממשלה השיבו לתשובת הפרקליטות: "תשובת הפרקליטות תמוהה. איך ניתן לטעון ברצינות שהפרקליטות העבירה מזמן את כל המסמכים, כאשר רק היום הועברו לסנגורים, לראשונה, עשרות מסמכים שהיו חסרים?

    המידע שסנגורי ראש הממשלה ביקשו, ובפרקליטות ממשיכים להסתיר – הוא הכרחי ובסיסי.

    כך, לדוגמה, דרשו הסנגורים שהפרקליטות תציג את אישור היועץ המשפטי לממשלה שמאשר פתיחה בחקירה נגד ראש הממשלה – אישור שמתחייב מתוקף חוק יסוד הממשלה – אלא שהפרקליטות מסרבת להציג אישור זה.

    בלי גילוי כלל החומר – קיים חשש אמיתי שלא יהיה ניתן לנהל משפט הוגן".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      הפרקליטות בוחשת בקדירה . שחיתות , הסתרת מסמכים , התנהגות פלילית , כל אלה מחייבים חקירה אוביקויבית ובלתי מתפשרת לביעור האורוות .

    2. 4

      ביבי עבריין קורונה.
      היכן ההיתר להוריד מסכה בעת נאום?
      ההיפך, כידוע עפ"י משרד הבריאות וההיגיון הבריא.

      לחקור.
      לכלא!

      1. עברין אתה יחד עם כח זרם חרקי הביוב השמאלנים הבוגדים הצבועים המטורללים והמסתולים , כולל שילטונות החוק!!!

    3. 3

      ממש מזעזע.עושים הכל כדי שהמשפט יתנהל בחד צדדי בלי שעורכי דין הנאשם ידעו על הרבה מהחומרים ובכלל על החקירות.אז איך אפשר להתכונן למשפט.מבחינתי לקרוע לגזור להשמיד לשרוף ולהשליח לים את כל החומרים ולבטל את כל המשפטים קיבינימט

      1. עים.ראש.הממשלה.היה.זכאי.הו.היה.שותק.והולך.למישפט.שלו.עים.בטחון..אבל.עיפ.כול.הבלגן.מפעיל.גם.להקה.שישמרו.עליו.ברור.ביות.שהו.אשם.די.לצביות.יש.עובדות.לא.תופרים.תיקים.פליליים.נגד.ראש.ממשלה.עים.הו.לא.אשם.????צריך.עובדות.מוצקות.ביותר.כדי.להאשים.ראש.ממשלה.אזרח.רגיל
        קל.יותר.לא.צריך.הרבה.עובדות.מספיק.עובדה.1.מוצקת.ויש.תיק.לאומת.בעל.תפקיד.גבוע.ביותר.חקירה.הי.הרבה.יותר.קשה.ולכן.צריך
        עובדות.מוצקות
        ביור.כדי.להחין.תיקים.פליליים.תחשוב.יצחק.לפני.שאתה.מגיע.למסקנה.לא.נכונה??????