מזכירת הכנסת: "אין לראות במקרה שקרה היום בבחינת תקדים"

    איתי גדסי No Comments on מזכירת הכנסת: "אין לראות במקרה שקרה היום בבחינת תקדים"

    לאחר שפסל יו"ר הכנסת את ההצבעה האלקטרונית והעלה את ההצעה לחקירת כלי השיט להצבעה שמית, מבהירה מזכירת הכנסת כי מדובר באירוע שקורה מעת לעת ואין בו תקדים

    מליאת הכנסת. צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר המהומה במליאה הכנסת באישור ההצעה של ח"כ תמר זנדברג  להקים וועדת חקירה על כלי השיט ופסילת יו"ר הכנסת את ההצבעה לאחר שלא נערכה הצבעה שמית. מזכירת הכנסת, ירדנה מלר הורביץ פרסמה הודעה בה נכתב כי "כי בקשה מצידו של יו"ר קואליציה למזכירות הכנסת לקיים הצבעה שמית בשם הממשלה – הנה דבר שקורה מעת לעת ואין לראות במקרה שקרה היום בבחינת תקדים".

    כזכור בהודעה משותפת שהוציאו יו"ר הכנסת וסגנו שניהל את הישיבה מנסור עבאס נכתב: "יו״ר הכנסת לוין וסגן היו״ר עבאס שוחחו ביניהם בעניין ההצבעה שהתקיימה היום במליאת הכנסת.

    סגן היו״ר עבאס הסביר כי לא שמע את הבקשה הראשונה להצבעה שמית, אלא שמע רק את הבקשה השניה לאחר שהפעיל את ההצבעה האלקטרונית. לכן אף כאשר הופיעו תוצאות ההצבעה האלקטורנית על הלוח, לא הכריז על תוצאות רשמיות עד שיברר את חוקיות ההצבעה.

    לאחר שצפו בסרטון הוידאו ממליאת הכנסת, הסכימו יו״ר הכנסת וסגן היו״ר עבאס כי היה נכון לבטל את תוצאות ההצבעה ולערוך אותה מחדש".

     



    0 תגובות