נתניהו: "אם נראה שיש עלייה ניאלץ להחזיר חלק מההגבלות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "אם נראה שיש עלייה ניאלץ להחזיר חלק מההגבלות"

    ראש הממשלה נתניהו אמר בפתח ישיבת קבינט הקורונה כי "עלינו לשמר את ההצלחה של הסגר, ולעבור משלב לשלב בהדרגה. לא יהיו תשעה שלבים, יהיו פחות, אבל הם יהיו מדורגים; אם נראה שיש עלייה בחזרה – כמו שקורה עכשיו במדינות אירופה – נאלץ להחזיר בחזרה חלק מההגבלות"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קבינט הקורונה התכנס לפני זמן קצר. ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הצהרה פומבית בפתח הישיבה ואמר: "כשאנחנו ניגשים לקבינט הקורונה צריך קודם כל לדעת את העובדות. ישראל הייתה במקום הראשון בתחלואה לנפש באירופה, הנהגנו סגר וירדנו במהירות. המדינות האחרות של אירופה, שלא הנהיגו סגר ולא הנהיגו הגבלות קשות – עלו במהירות. בלגיה, צ'כיה, הולנד, כל המדינות עכשיו עם תחלואה גבוהה משלנו, זולת גרמניה שגם היא עולה".

    "לכן אנחנו צריכים לעשות עכשיו שלושה דברים: קודם כל, לשמר את ההצלחה של הסגר שהושג בעזרתכם אזרחי ישראל. אתם עשיתם כאן מאמץ גדול ואני מודה לכם. הדבר השני, לעבור משלב לשלב בהדרגה. לא יהיו תשעה שלבים, יהיו פחות שלבים, אבל הם יהיו מדורגים".

    "הדבר השלישי, אם נראה שיש עלייה בחזרה – כמו שקורה עכשיו במדינות אירופה – נאלץ להחזיר בחזרה חלק מההגבלות. אני מבקש את שיתוף הפעולה שלכם, כי ביחד נצליח".



    0 תגובות