ההצעה להקמת ועדת חקירה לשופטים לא תעלה להצבעה

    איתי גדסי 2 Comment on ההצעה להקמת ועדת חקירה לשופטים לא תעלה להצבעה

    הגיעו לסיכום עם הליכוד: הצעתו של ח"כ בצלאל סמוטריץ להקמת ועדת חקירה לניגוד העניינים במערכת המשפט, ירדה מסדר היום. סמוטריץ: "אם יש סיכוי שדחייה בשבוע תאפשר להבשיל את המגעים ולגבש רוב להצבעה אנחנו מוכנים לדחייה"

    צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הצעתו של ח"כ בצלאל סמוטריץ להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת ניגוד העניינים במערכת המשפט, ירדה מסדר היום ולא תעלה להצבעה היום (רביעי) בכנסת.

    ח"כ איילת שקד (ימינה), כתבה כי "‏על רקע דיאלוג עם גורמים בליכוד, אנחנו דוחים את ועדת החקירה לבדיקת ניגודי עניינים במערכת המשפט בשבוע, על מנת לנתק אותה מסוגיית הצוללות ולנסות לגייס רוב להצעה".

    ח"כ בצלאל סמוטריץ מסר: "‏המטרה שלנו היא להקים את ועדת החקירה הפרלמנטרית ולהתחיל את התיקון הקריטי של מערכת המשפט ולא להביך את הליכוד. לכן אם יש סיכוי שדחייה בשבוע תאפשר להבשיל את המגעים ולגבש רוב להצבעה אנחנו מוכנים לדחייה. מבינים את הקושי של הליכוד עם ועדת החקירה של הצוללות ומוכנים לדחות כדי להפריד ולנתק".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      פחדן סמוטריץ'…
      בו נראה אותך מכניס את בן גביר..!

    2. 1

      צריך.להקים.ועדת.חקירה.נגד.איש.הגבעות.בצלל.שנהג.להתקיף.אנשי.צבא.ולא.כיבד.חוקי.המדינה.איך.אדם.כזה.נבחר.לכנסת.ישראל.מקומו.בהר.הגסעות..ולא.בכנסת.ישראל.שקובעת.חוקים.מיום.כניסתו.לכנסת.אינו.מפסיק.להתקיף.את.ביתי.המשפט.ובגץ.