השר דרעי בטקס האזכרה: "חייבים לאחד את העם – זו דרכו של מרן"

    איתי גדסי 3 Comment on השר דרעי בטקס האזכרה: "חייבים לאחד את העם – זו דרכו של מרן"

    טקס לזכרו של מרן רבי עובדיה יוסף זצ"ל התקיים בכנסת במעמד ראה"מ, שרים וחברי הכנסת מכל סיעות הבית. השר דרעי: "אם מרן היה איתנו היום הוא היה מעורר את העם לחשבון נפש ציבורי; עלינו להוריד את השיח המפלג והשיסוי בעם". ראה"מ נתניהו: "אהבת ישראל של מרן קרנה לבחוץ"

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במעמד ראש הממשלה, שרים וחברי כנסת קיימה היום (רביעי) סיעת ש"ס טקס זיכרון מיוחד בכנסת לדמותו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל במלאת 7 שנים לפטירתו.

    באירוע נטלו חלק ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראה"מ החליפי בני גנץ, יו"ר הכנסת יריב לוין, יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי, שרים וחברי כנסת מכל סיעות הבית. במהלך הטקס נשאו האישים דברים לזכרו של מרן והדליקו נר לעילוי נשמתו.

    יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי: "עצם האירוע הזה משקף את דרכו של מרן, יושבים סביב שולחן עגול כל באי המשכן, כולם מדברים בניחותא ומקשיבים על דרכו של מרן. אני יכול לשבת שעות ולספר על מרן על דרכו המיוחדת לכבוש את הלבבות של כולם עם חוכמתו ואהבת ישראל שבו. לי באופן אישי מגיל 15 כל חיי זה היה עם מרן הרב עובדיה".

    "אם מרן היה איתנו היום הוא היה מעורר את העם לחשבון נפש ציבורי. אי אפשר לנתק את מרן שהיה מנהיג רוחני, מביטול התורה שיש היום. ומרן היה אומר בקורונה לסגור בתי כנסת אולם צריך לשמור שלא תיפסק תורה לעולם. זו דרכו של מרן ואנחנו חייבים למצוא את הדרך לאפשר שלא תיפסק תורה מעולם. אין ספק שאנחנו צריכים לעשות מאמץ גדול להוריד את השיח המפלג והשיסוי בעם. בתקופה של מגיפה זה יותר קשה אנשים פגועים. אנחנו כמנהיגי ציבור חייבים להתעלות ולתת אופק לציבור שחייבים להתאחד. אנחנו כחברי תנועת ש"ס נשבענו אמונים להמשיך את דרכו ומפעליו הקדושים. יהי זכרו ברוך".

    ראה"מ נתניהו אמר בטקס: "מרן הרב עובדיה היה איש ההלכה הגדול של דורנו. אדם ששוקד על לימודיו המתמיד הענק והמלמד עד אין קץ. אהבת ישראל שלו קרנה לבחוץ גם לגבי מורשת ישראל חידושים והלכה. איש משכמו ומעלה והוא חסר לכולנו. אין לי ספק שהוא היה מעורר כעת על הציווי של ונשמרתם לנפשותיכם להקפיד על כל ההנחיות".

    יו"ר כחול לבן שר הביטחון וראה"מ החליפי בני גנץ אמר: "אני אומר לעצמי, בסופו של דבר נתגבר על הקורונה בעזרת השם, אולם בסופו של יום אנחנו נשארים אחד עם השני, ואנחנו צריכים לעשות הכל בשביל לחיות אחד עם השני מתוך שלום וכבוד הדדי. למדתי מדרכו של מרן הרב עובדיה שלצד לימוד התורה ומעגל החיים היהודי, הוא חתר תמיד לחיות בשלום עם כלל המגזרים".

    יו"ר הכנסת יריב לוין: "מרן הרב עובדיה הקים רשת חינוך מפוארת מעיין החינות התורני. גדלים מידי שנה עשרות אלפי תלמידים בדרך של יהדות המזרח, מרן הקים את תנועת שס שההשפעה שלה תמיד חרגה מכוחה המספרי. התברכנו בסיעה שיש לה שרים וחה"כ יוצא דופן ובמנהיגות של הרב אריה דרעי. מנהיגות של סלע איתן יציב שכל ישר עם הכוונה ישירה ברגעים שהכי דרושים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ח"כ אריה דרעי כמעט היחיד שפועל באמת למען שם שמים

    2. 2

      מתי יתנו את הרשת הכלכלית בישראל למשפחות שצריכים את דחוף

    3. 1

      מה עים רשת כלכלית